  • 1. Data: 2010-07-17 08:33:36
    Temat: kicad nie pozaokraglane sciezki na wydruku
    Od: ptoki <s...@g...com>

    drukuje do pdf albo do ps. W obu przypadkach sciezki skladaja sie z
    prostokatow no i te nie pod katem prostym sie rozjezdzaja.
    Wie ktos co to za babol?
    Kicad na linuxie.

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 2. Data: 2010-07-17 16:37:00
    Temat: Re: kicad nie pozaokraglane sciezki na wydruku
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org>

    On 07/17/2010 04:33 AM, ptoki wrote:
    > drukuje do pdf albo do ps. W obu przypadkach sciezki skladaja sie z
    > prostokatow no i te nie pod katem prostym sie rozjezdzaja.
    > Wie ktos co to za babol?
    > Kicad na linuxie.

    Drukowanie płytek w kicadzie nie wiem czemu ma służyć, bo jest
    absolutnie do niczego. Wyplotuj płytkę do postscriptu i będziesz miał
    ładne ścieżki.

    pzdr.
    j.

  • 3. Data: 2010-07-17 21:33:56
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 17 Lip, 18:37, Jacek Radzikowski
    <j...@s...die.die.die.piranet.org> wrote:

    > Drukowanie płytek w kicadzie nie wiem czemu ma służyć, bo jest
    > absolutnie do niczego. Wyplotuj płytkę do postscriptu i będziesz miał
    > ładne ścieżki.
    A niech to!
    No jak w pysk strzelil.
    Dziala jak trzeba.
    Zrobilem plot do postscript a potem ps2pdf14 i voila! Ladne
    zaokraglenia i dziurki jak trzeba.
    Ale ci ciekawe pod winda drukowanie dziala ok.

    Troche niepewny bylem czy skala wyjdzie jak trzeba ale scalaczki
    pasuja idealnie a wyswietlacz led robilem recznie wg datasheeta i
    wyszlo ok.

    Plytka wytrawiona (metoda zelazkowa) i jutro bede wiercil i lutowal.
    Idzie ku lepszemu.

    Dziekuje za pomoc!
    --
    Lukasz Sczygiel

  • 4. Data: 2010-07-17 21:45:57
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org>

    On 07/17/2010 05:33 PM, ptoki wrote:
    > On 17 Lip, 18:37, Jacek Radzikowski
    [...]
    > Troche niepewny bylem czy skala wyjdzie jak trzeba ale scalaczki
    > pasuja idealnie a wyswietlacz led robilem recznie wg datasheeta i
    > wyszlo ok.

    Jak chcesz robić płytki z wydruków, to tylko plot i z pliku na drukarkę.
    Tam masz gwarantowane wymiary (możesz kazać kicadowi wygenerować płytkę
    w skali 1:1), a wydruk proponowałbym używać raczej tylko do sprawdzenia
    czy płytka wygląda ok.

    A jakbyś chciał zrobić panel z kilku płytek, to dość wygodnie robi się
    to inkscapem.

    j.