  • 1. Data: 2010-07-17 07:53:59
    Temat: Glosnosc telefonu w zestawie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Mam nietypowa potrzebe
    czesto rozmawiam z klientami przez telefon i potrzebowałbym urzadzenie,
    ktore podniesie głosnosc w słuchawce.
    Słuchawke mam odlaczona do telefonu przy pomocy takiego malutkiego jacka.
    Jest jakies gotowe rozwiazanie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć

  • 2. Data: 2010-07-17 09:09:26
    Temat: Re: Glosnosc telefonu w zestawie
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    Budzik pisze:
    > Mam nietypowa potrzebe
    > czesto rozmawiam z klientami przez telefon i potrzebowałbym urzadzenie,
    > ktore podniesie głosnosc w słuchawce.
    Może słuchawka o lepszych parametrach?

    > Słuchawke mam odlaczona do telefonu przy pomocy takiego malutkiego jacka.
    > Jest jakies gotowe rozwiazanie?

    Wzmacniacz słuchawkowy - słyszałem, że ludzie stosują je np. w ipodach
    bo przy dużej głośności odtwarzacz za bardzo zniekształca. Zrobienie
    tego samemu może być natomiast znacznie tańsze - to raptem kilka
    elementów i bateria.

    Michoo

  • 3. Data: 2010-07-17 16:58:04
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@v...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Może słuchawka o lepszych parametrach?

    nie sadze, słuchawki kosztuja kilkaset złotych.
    Po prostu potrzebna jest bardzo dobra słyszalnosc ze wzgledu na koniecznosc
    dokładnego zrozumienia kazdego słowa.

> [...]
    > bo przy dużej głośności odtwarzacz za bardzo zniekształca. Zrobienie
    > tego samemu może być natomiast znacznie tańsze - to raptem kilka

    sam sobie nie zrobie :)
    Jakies gotowe rozwiazania?

    rozumiem ze chodzi o cos takiego:
    http://allegro.pl/item1149372882_wzmacniacz_sluchawk
    owy.html

    + przejsciowka mini-micro jack i byłoby chyba ok.
    O cos takiego chodzi?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każde dziecko jest poniekąd geniuszem w oczach swych rodziców,

  • 4. Data: 2010-07-17 17:14:04
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    Budzik pisze:

    > rozumiem ze chodzi o cos takiego:
    > http://allegro.pl/item1149372882_wzmacniacz_sluchawk
    owy.html

    > + przejsciowka mini-micro jack i byłoby chyba ok.
    > O cos takiego chodzi?

    Tak, coś takiego powinno wystarczyć.
    Cena chyba nawet strawna jak na użytkownika nieelektronicznego. Z
    drugiej strony AVT sprzedaje komplet cześci do samodzielnego montażu za
    ~30zł A oni są drogim sklepem.

    Michoo

  • 5. Data: 2010-07-18 16:58:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    owy.html

    > Tak, coś takiego powinno wystarczyć.
    > Cena chyba nawet strawna jak na użytkownika nieelektronicznego.

    Zastanawiama sie tylko jeszcze - na ile czasu wystarczy komplet baterii
    zakładajac uzywanie non stop.

    > drugiej strony AVT sprzedaje komplet cześci do samodzielnego montażu za
    > ~30zł A oni są drogim sklepem.

    widziałem, ale z montazem sobie nie poradze, no hyba ze nie trzeba nic
    lutowac a montaz polega na skreceniu dwóch sróbek :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...