  • 11. Data: 2019-11-15 14:26:18
    Temat: Re: kierunkowy 69
    Od: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl>

    On 15.11.2019 13:37, Queequeg wrote:

    > Ale to, zdaje się, nie jest kraj, tylko wyspa podległa UK?

    A Tokelau pod Nową Zelandię.
    Ale przynajmniej domeny mają darmowe. :)

  • 12. Data: 2019-11-15 14:42:04
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Queequeg napisał:

    > Ale to, zdaje się, nie jest kraj, tylko wyspa podległa UK?

    UK formalnie i pośrednio (przez królową), w praktyce bardziej Nowej
    Zelandii. Jednak rząd mają własny. I własne problemy. "Jutro przypłynie
    królowa" -- jest taka książka napisana kilka lat temów. Dla wielu może
    być pewnym zaskoczeniem.

    --
    Jarek

  • 13. Data: 2019-11-15 14:43:39
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    mrvtktjv napisało:

    > A Tokelau pod Nową Zelandię.
    > Ale przynajmniej domeny mają darmowe. :)

    Co ciekawe, sami (tamtejszy rząd) korzystają z domeny nz.

    --
    Jarek

  • 14. Data: 2019-11-15 14:50:35
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    mrvtktjv <m...@m...ct8.pl> wrote:

    > A Tokelau pod Nową Zelandię.
    > Ale przynajmniej domeny mają darmowe. :)

    Ale własny kierunkowy mają :)

    Faktycznie, teraz dopiero skojarzyłem domenę .tk...

  • 15. Data: 2019-11-15 14:56:32
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

> [...]
    > Zelandii. Jednak rząd mają własny. I własne problemy. "Jutro przypłynie
    > królowa" -- jest taka książka napisana kilka lat temów. Dla wielu może

    Przeczytałem opis. Brzmi ciekawie. Może kupię.

    https://www.wysokieobcasy.pl/wysokie-obcasy/1,53662,
    13838749,_Jutro_przyplynie_krolowa____mroczna_wersja
    _romantycznej.html

  • 16. Data: 2019-11-15 15:15:12
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Queequeg napisał:

    > Przeczytałem opis. Brzmi ciekawie. Może kupię.
    >
    > https://www.wysokieobcasy.pl/wysokie-obcasy/1,53662,
    13838749,_Jutro_przyplynie_krolowa____mroczna_wersja
    _romantycznej.html

    Ja kupiłem w formie ebooka.

    --
    Jarek

  • 17. Data: 2019-11-15 15:29:59
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Co ciekawe, sami (tamtejszy rząd) korzystają z domeny nz.

    W Wiki jest napisane, że na .tk strach zaglądać. :-)

    https://pl.wikipedia.org/wiki/.tk

    Robert

  • 18. Data: 2019-11-18 14:58:38
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    13838749,_Jutro_przyplynie_krolowa____mroczna_wersja
    _romantycznej.html

    > Ja kupiłem w formie ebooka.

    Kupiłbym, ale mam już tyle ebooków, które czekają na przeczytanie, że
    musiałbym wziąć chyba 5 lat urlopu, więc staram się nie kupować nowych
    książek tylko dodawać do listy do przeczytania (na Goodreads mam).

    Może w końcu trzeba tę listę posortować wg priorytetów...

  • 19. Data: 2019-11-18 17:29:00
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Queequeg napisał:

> [...]
    > książek tylko dodawać do listy do przeczytania (na Goodreads mam).
    >
    > Może w końcu trzeba tę listę posortować wg priorytetów...

    Gdyby tak wybrać się w rejs na Pitcairn, można je po drodze przeczytać.

    --
    Jarek

  • 20. Data: 2019-11-21 23:31:33
    Od: Przemysław Kowalik <p...@n...pl>

    Jarosław Sokołowski pisze:

    > Na Pitcairn jest poniżej 50. A to wyspa najdalej położona od innego
    > zamieszkałego lądu (tam mieszkańcy pochodzenie mają zbójeckie).

    I AFAIK Pitcairn nie ma własnego numeru kierunkowego, ani korzysta z
    innego, bo tam nie ma telefonów (poza satelitarnymi).

    PK