  • 11. Data: 2024-03-04 19:01:21
    Temat: Re: klima w abonamencie
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > To trzeba brać jak jest, najlepiej dwa albo trzy.

    Tlenu też sobie nałap do wiadra.

    Wiadomo przecież że UE opodatkuje tlen ;-)

  • 12. Data: 2024-03-05 08:51:10
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    To się nazywa _wolny_ rynek.
    Dla tępych bolszewików rzecz niepojęta.

    Lewactwo chciałoby zabronić wytwarzania produktów według koncepcji
    producenta. Produkowanie jakiegoś samochodu przez jego producenta tępy
    bolszewik nazywa monopolem. Wiadomo - według lewaka każdy samochód
    powinien mieć możliwość produkowania wszędzie i przez każdego.
    Nie ma nic gorszego, niż lewactwo.

    > Nie jest tak źle, możesz kupić na zawsze.

    Otóż to.
    Pasuje - kupujesz. Nie pasuje - nie kupujesz.
    Pasuje - wypożyczasz. Nie pasuje - nie wypożyczasz.
    Producent albo zarabia, albo zwija interes.

    --
    -
    Akarm

  • 13. Data: 2024-03-05 10:34:15
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2024-03-05 o 08:51, Akarm pisze:

    > To się nazywa wolny rynek.
    > Dla tępych bolszewików rzecz niepojęta.

    PRZYJACIELU!!!!

    Ja też jestem za wolnym rynkiem.

    Chcę móc kupić sobie samochód jaki będę chciał

    a nie 2 tonowego elektrycznego SUVa który to wg kurw brukselskich jest
    EKOLOGICZNY

    Jestem za pełną wolnością i WOLNYM RYNKIEM

    Tym czasem SKOOOOORWIELE lewaccy zmuszają mnie do życia w pseudo
    socjalizmie który jest jak każdy socjalizm SKORUMPOWANY i robi dobrze
    tym którzy ZAPŁACĄ ;-)

    Jeszcze nie mogę zmienić systemu ale JUŻ MOGĘ OBNAŻAĆ niekonsekwencje,
    marnotrawstwo, zakłamanie i ZŁODZIEJSTWO tego systemu

  • 14. Data: 2024-03-05 10:35:52
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2024-03-05 o 08:51, Akarm pisze:
    > Otóż to.
    > Pasuje - kupujesz. Nie pasuje - nie kupujesz.
    > Pasuje - wypożyczasz. Nie pasuje - nie wypożyczasz.
    > Producent albo zarabia, albo zwija interes.

    Co zrobiłeś aby ta idea faktycznie DZIAŁAŁA w rzeczywistości np. unijnej?
    Na kogo głosowałeś?

  • 15. Data: 2024-03-05 12:01:04
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 05.03.2024 o 10:34, _Master_ pisze:

    > PRZYJACIELU!!!!
    >
    > Ja też jestem za wolnym rynkiem.
    >
    > Chcę móc kupić sobie samochód jaki będę chciał ...

    Czyli jakiegoś smroda?

  • 16. Data: 2024-03-05 13:41:05
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2024-03-05 o 12:01, io pisze:

    > Czyli jakiegoś smroda?

    Legalny samochód spełniający obowiązujące normy spalin bez gówno
    doatkowych systemów które mnie URATUJĄ PRZED ŚMIERCIĄ.

    Mam SMRODA: AXAM MinAuto. Pali 3 litry ropy na 100/km

    Twój pali mniej i mniej zatruwa środowisko?

  • 17. Data: 2024-03-05 15:00:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 03 Mar 2024 23:05:51 GMT, PiteR wrote:
    > stare ale chyba nie było?
    > Klienci BMW beda mogli kupowac dostep do konkretnego wyposazenia
    > na zasadzie abonamentu.
    >
    > fajnie co?
    >
    > https://businessinsider.com.pl/technologie/motoryzac
    ja/bmw-wprowadzi-abonament-na-wyposazenie-np-podgrze
    wane-fotele/bd4n90y

    Takie czasy, ale pomysł ... chyba głupi.

    J.

  • 18. Data: 2024-03-05 19:48:57
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 05.03.2024 o 13:41, _Master_ pisze:

    > Legalny samochód spełniający obowiązujące normy spalin...

    Ale smród.

  • 19. Data: 2024-03-05 19:58:19
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 05.03.2024 o 15:00, J.F pisze:

    ja/bmw-wprowadzi-abonament-na-wyposazenie-np-podgrze
    wane-fotele/bd4n90y

    > Takie czasy, ale pomysł ... chyba głupi.

    Głupi z powodu, że darmo dawać wszystkim, czy fizycznie nie montować tym
    co nie chcą?

    Robert

  • 20. Data: 2024-03-05 20:24:03
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2024-03-05 o 19:48, io pisze:

    > Ale smród.

    Twój też SMRODZI

    Ty TEŻ smrodzisz. Dziś jeszcze legalnie. A jutro? ;-)