  • 1. Data: 2012-04-26 14:33:40
    Temat: knajpa na wylocie z krakowa
    Od: Barti <b...@s...com.pl>

    Witam,

    jaka knajpe polecilibyscie na wylocie z Krakowa w strone Warszawy(DK7).
    Jakos nigdy nic nie rzucilo mi sie w oczy, a czasem przydaloby sie
    najesc na droge :) Zawsze jadlem dopiero przed Radomiem...

    dzieki i pozdrawiam
    Barti

  • 2. Data: 2012-04-26 20:39:00
    Temat: Re: knajpa na wylocie z krakowa
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Barti" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jakos nigdy nic nie rzucilo mi sie w oczy, a czasem przydaloby sie najesc
    > na droge :) Zawsze jadlem dopiero przed Radomiem...

    Bar? Restauracja? Dla kierowców? Rodzinnie? TIR? Osobowy? :)
    Zaraz za Węgrzcami masz sympatycznie wyglądający bar, ale jeszcze nie
    korzystałem. Potem przy lasku przed Wesołą są dwa bary, Ten drugi ma
    klasyczną kiełbaskę z rożna (przynajmniej miał). Wjazd do Słomnik przy ARGE.
    Za Węrzęrowem "Pod Kurchanem". Za Miechowem "Pierogowa uczta" - tu drogo i
    obok przy sklepie normalny bar. Parę kilometrów dalej rożno w lesie i duży
    parking, nie zapomnij poczęstować pieska :). W Antolce karczma. Za Książem
    Wielkim dwie knajpki. W Moczydle na SHELLU jest smacznie i mają kanapki!
    Przed Jądrzejowem jest restauracja z parkingiem tylko nie wiadomo kiedy jest
    czynna :) "Pańskie jadło" przed Mnichowem się spaliło ostatnio ale został
    parking. Za Kielcami Występa "Leśne echa" polecam. Przed Radomiem "Złoty
    Karpik". Radom McDonald :)
    I Ty mówisz, że do Radomia nie ma co jeść :) Przepraszam pominęte knajpy,
    ale piszę z pamięci :)
    Wojtek

    --
    Taaa... Oczywiście, są lekarze, którzy
    poświęcają cały swój czas i wiedzę

  • 3. Data: 2012-04-27 00:08:04
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    > jaka knajpe polecilibyscie na wylocie z Krakowa w strone Warszawy(DK7).
    > Jakos nigdy nic nie rzucilo mi sie w oczy, a czasem przydaloby sie

    może "U przyjaciół" - mała knajpka.

    Tam gdzie tiry stoją raczej nie wjeżdzaj. Kiedys na cb spytałem i mi
    polecili. Okazało sie ze jedzenie to jak karma dla psa, schabowe
    rozklepciane kapciory w łoju oraz ziemniorów kupa. Doszedłem do wniosku że
    tirowcy mają inne potrzeby, wiecej przez cb na radiu nie pytam

  • 4. Data: 2012-04-27 10:02:37
    Od: Barti <b...@s...com.pl>

    W dniu 2012-04-26 20:39, wowa pisze:

> [...]
    > echa" polecam. Przed Radomiem "Złoty Karpik". Radom McDonald :)
    > I Ty mówisz, że do Radomia nie ma co jeść :) Przepraszam pominęte

    hehe no to faktycznie, dwa razy lecialem, i poprostu nic mi sie nie
    rzucilo w oczy. Musze te klapki z oczu zdjąć ;)
    Od nastepnego razu zaczynam w takim razie testowac po kolei :)
    dzieki za info!

  • 5. Data: 2012-04-28 19:02:04
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 27 Apr 2012 00:08:04 +0200, "Arbiter" <n...@h...com>
    wrote:

> [...]
    >rozklepciane kapciory w łoju oraz ziemniorów kupa. Doszedłem do wniosku że
    >tirowcy mają inne potrzeby, wiecej przez cb na radiu nie pytam

    To chyba trafiłeś na jakiś wyjątek.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 6. Data: 2012-04-29 13:49:31
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Arbiter" <n...@h...com> napisał w wiadomości

    > Tam gdzie tiry stoją raczej nie wjeżdzaj. Kiedys na cb spytałem i mi

    Daj adres :)
    Wojtek