  • 1. Data: 2009-12-09 16:00:52
    Temat: torba - teczka foto ?
    Od: JB <j...@i...pl>

    Poszukuje raczej teczki niz torby foto. Chodzi o to, zeby miec torbe na
    notes, lub dwa, teczke A4, jakies pisaki i moze jeszcze cos a poza tym,
    zeby zmiescila sie tam lustrzanka z podstawowym zoomem. Oczywiscie
    aparat musi byc jakos zabzpieczony. Torba na (przez) ramie, nie
    wygladajaca jak torba foto. Uzywa ktos czegos podobnego ?

    Jakub B

  • 2. Data: 2009-12-09 17:05:47
    Temat: Re: torba - teczka foto ?
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    wybacz ale chyba to nierealne

    długosc korpusu z obiektywem nawet dosc malym, powodowalaby masakryczną
    grubość takiej teczki? minimum jak kazda torba foto + jeszcze grubosc na
    teczke a4 itepe - toz to monstrum by było

    --

    Sebastian

  • 3. Data: 2009-12-09 17:38:44
    Od: JB <j...@i...pl>

    basti78 pisze:

> [...]
    > grubość takiej teczki? minimum jak kazda torba foto + jeszcze grubosc na
    > teczke a4 itepe - toz to monstrum by było

    A dlaczego dlugosc ? Nie lepiej wysokosc ? Aparat wkladany bokiem albo
    obiektywem w dol. A700 to niecale 11cm.

    JakubB

  • 4. Data: 2009-12-09 18:28:11
    Od: "Darek S" <D...@m...com>

    http://www.buy.com/retail/product.asp?sku=211113765&
    listingid=43062187

    Laptop (do 14") i lustrzanka (korpus z obietywem + miejsce na dwa
    obiektywy )

    Darek

  • 5. Data: 2009-12-09 18:52:54
    Od: JB <j...@i...pl>

    Darek S pisze:
> [...]
    listingid=43062187

    > Laptop (do 14") i lustrzanka (korpus z obietywem + miejsce na dwa

    Coz, nie powiem, zeby mi sie podobala taka stylistyka. Poza tym, czy
    pozioma nie byla by wygodniejsza ?
    Co myslicie o takich torbach :
    http://tinyurl.com/ygo2lw2
    lub
    http://tinyurl.com/ykz2zat
    ?

    JakubB

  • 6. Data: 2009-12-09 19:05:28
    Od: StaM <a...@g...com>

    On 9 Gru, 17:00, JB <j...@i...pl> wrote:
    Uzywa ktos czegos podobnego ?

    > Jakub B

    http://cgi.ebay.de/Fototasche-Kameratasche-XL-Canon-
    Eos-450-500-1000-D-BAG_W0QQitemZ370302874022QQcmdZVi
    ewItemQQptZDE_Elektronik_Computer_Foto_Camcorder_Tas
    chen_Gehäuse_PM?hash=item5637c571a6

    Pozdrawiam StaM

  • 7. Data: 2009-12-09 20:28:57
    Od: Matusz <m...@w...pl>

    > Torba na (przez) ramie, nie
    > wygladajaca jak torba foto. Uzywa ktos czegos podobnego ?

    Zdecydowanie cosik z Crumplera.

    Matusz

  • 8. Data: 2009-12-09 21:08:50
    Od: JB <j...@i...pl>

    Matusz pisze:

    > Zdecydowanie cosik z Crumplera.
    >
    > Matusz

    Zdecydowanie tak. Model 510 lub 620. Gdydy tylko nie kosztowalo to
    700-800 zeta :-( Bo chociaz mam juz dwie torby Lowepro, czyli nie
    oszczedzalem
    jakos szczegolnie na jakosci, to wydaje mi sie, ze w przypadku
    Clumperow, wystepuje przerost ceny nad trescia.

    JakubB

  • 9. Data: 2009-12-10 06:52:32
    Od: "MayQ" <m...@o...pl>

    JB pisze:

    > Coz, nie powiem, zeby mi sie podobala taka stylistyka. Poza tym, czy
    > pozioma nie byla by wygodniejsza ? Co myslicie o takich torbach :
> [...]

    Ale ta jasno małofunkcjonalna... tzn postwaić to pare razy na ziemi
    albo wrzucic do bagaznika i katastrofa. Ładnie wygląda ale ale pewnie
    tylko przez pierwszy tydzien :)

    --
    MayQ