  • 1. Data: 2009-11-25 16:17:43
    Temat: komornik
    Od: wow <p...@o...pl>

    Zamieszkuje sam mieszkanie komunalne ktore jest na moja matke. Matka
    wyjechala 4 lata temu za granice. Wszystkie rachunki oplacam ja i
    ojciec ktory mi finansowo pomaga. Ostatnio przyszlo pismo od
    komornika, na matke ktorego nie odebralem. Boje sie, ze komornik
    wkroczy do domu i zabierze moje rzeczy. Jak temu zapobiec?

    G.S.

  • 2. Data: 2009-11-25 16:24:37
    Temat: Re: komornik
    Od: r...@m...com

> [...]
    > komornika, na matke ktorego nie odebralem. Boje sie, ze komornik
    > wkroczy do domu i zabierze moje rzeczy. Jak temu zapobiec?

    Pancerne drzwi i okna antywłamaniowe z kratami, instalacja alarmowa ze zdalnym
    powiadamianiem w jakiejs agencji ochrony, i ze dwa rotwailery w mieszkaniu.

  • 3. Data: 2009-11-25 17:14:50
    Od: "andreas" <a...@o...pl>

    Uzytkownik "wow" <p...@o...pl> napisal w wiadomosci
    n.googlegroups.com...
    > Ostatnio przyszlo pismo od
    > komornika, na matke ktorego nie odebralem.

    W jezyku polskim "matka" ma rodzajnik zenski, wiec ostatnie zdanie powinno
    brzmiec:

    "Ostatnio przyszlo pismo od komornika na matke, której nie odebralem"

    --
    andreas

  • 4. Data: 2009-11-25 17:51:07
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 25 Lis, 17:17, wow <p...@o...pl> wrote:
> [...]
    > komornika, na matke ktorego nie odebralem. Boje sie, ze komornik
    > wkroczy do domu i zabierze moje rzeczy. Jak temu zapobiec?

    Od razu od komornika? A wezwania do sadu? Powinny wracac z adnotacja
    "brak adresata pod wskazanym adresem".

  • 5. Data: 2009-11-25 18:09:05
    Od: wow <p...@o...pl>

    On 25 Lis, 12:51, SzalonyKapelusznik <s...@g...com>
    wrote:

    > Od razu od komornika? A wezwania do sadu? Powinny wracac z adnotacja
    > "brak adresata pod wskazanym adresem".

    byly i nie odbieralem co nie zmienia faktu

  • 6. Data: 2009-11-25 18:11:12
    Od: wow <p...@o...pl>

    On 25 Lis, 12:14, "andreas" <a...@o...pl> wrote:
> [...]
    > brzmiec:
    >
    > "Ostatnio przyszlo pismo od komornika na matke, której nie odebralem"

    "...przyszlo pismo do matki, ktorego nie odebralem.."

    teraz lepiej?

  • 7. Data: 2009-11-25 18:15:42
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 25 Lis, 19:09, wow <p...@o...pl> wrote:

    > byly i nie odbieralem co nie zmienia faktu

    Faktu nie zmienia. A moglby.
    Teraz musisz sie ladnie ulozyc z komornikiem zeby mu wykazac ze rzeczy
    w mieszkaniu sa twoje.

  • 8. Data: 2009-11-25 18:16:05
    Od: Paul <e...@e...com>

    andreas pisze:
    > W jezyku polskim "matka" ma rodzajnik zenski, wiec ostatnie zdanie
    > powinno brzmiec:
    >
    > "Ostatnio przyszlo pismo od komornika na matke, której nie odebralem"

    Nie wszyscy odbierają matkę z poczty, tak jak ty.

  • 9. Data: 2009-11-26 03:30:53
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    wow wrote:
> [...]
    > komornika, na matke ktorego nie odebralem. Boje sie, ze komornik
    > wkroczy do domu i zabierze moje rzeczy. Jak temu zapobiec?

    spodni ci nie zabierze.

    na wszystko inne rachunki, z twoim nazwiskiem, ze to twoje.
    poczytaj na temat powodztwo przeciwegzekucyjne