  • From: badworm <n...@p...pl>
    Subject: kompakt jako kamera
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Date: Wed, 16 Sep 2009 22:27:46 +0200

    Po przejściu na lustrzankę brakuje mi czasem funkcji nagrywania
    filmików. Zastanawiam się nad kupnem jakiegoś używanego cyfraka
    specjalnie w tym celu. Wymagania są chyba dosyć specyficzne:
    rozdzielczość 640x480 (może być więcej), zoom optyczny (jego zakres nie
    musi być zbyt duży, powiedzmy tak do 100-150mm dla formatu 24x36) w
    trakcie nagrywania, w miarę sprawnie działający autofocus, zapis
    oczywiście z dźwiękiem, czas zapisu najlepiej limitowany pojemnością
    karty lub minimum 5 minut, obsługa kart o pojemności pozwalającej na
    zapis przynajmniej kilkunastu minut filmu. Pożądana by była jakaś
    kontrola ekspozycji. Zastanawiam się nad Canonem S1 IS lecz nie wiem czy
    jest on w stanie obsłużyć kartę CF o pojemności 4GB. Z tego co widziałem
    to CHDK dla tego modelu niestety nie ma więc nie ma szansy na
    zredukowanie ilości miejsca zajmowanego przez filmy. Posiadana wcześniej
    Minolta A1 spełniała prawie wszystkie wymagania (nawet z zapasem bo zoom
    jest w niej regulowany mechanicznie pierścieniem) - tylko rozdzielczość
    filmów była za mała :( Na jakie jeszcze aparaty spełniające powyższe
    wymagania warto zwrócić uwagę?
    --
    Pozdrawiam Bad Worm badworm[maupa]post{kopek}pl
    GG#2400455 ICQ#320399066