  • 151. Data: 2020-02-02 17:06:09
    Temat: Re: koniec Froga
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-01-31 o 16:42, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Poldek"  napisał w wiadomości grup

    > Nie trzeba jakiegos planu lotu zlozyc ?
    > I nazwiska pilota wpisac ?

    Trzeba.
    Wariant pierwszy:
    - wpisujemy ROBERT NOGAL, lecimy.

    I co? I nico.

    Wariant drugi:
    - lecimy we dwóch, wpisujemy nazwisko kolegi. Za sterami siedzi Nogal.

    I co? J.w.

    Wiara w magiczną moc zakazów i nakazów na papierze.

  • 152. Data: 2020-02-02 17:23:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 2 Feb 2020 17:06:09 +0100, Poldek napisał(a):

    > Trzeba.
    > Wariant pierwszy:
    > - wpisujemy ROBERT NOGAL, lecimy.
    >
    > I co? I nico.

    Na raze nico. A potem prokurator pozbiera i usklada poltora roku.

    > Wariant drugi:
    > - lecimy we dwóch, wpisujemy nazwisko kolegi. Za sterami siedzi Nogal.
    > I co? J.w.

    Niby bezpieczniej, ale jak ktos odkryje, to bedzie jeszcze za
    falszowanie dokumentow :-)

    > Wiara w magiczną moc zakazów i nakazów na papierze.

    Jak widac Frog tez nie wierzyl, az mu sie noga powinela :-)

    J.

  • 153. Data: 2020-02-02 17:33:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.02.2020 o 17:23, J.F. pisze:

    > Na raze nico. A potem prokurator pozbiera i usklada poltora roku.

    Prokurator to się dobierał do dupy frogowi przez kilka lat. Ale w sumie
    to może i dobrze - jak będą teraz kilka lat dochodzi czy latał, to mu
    odbiorą akurat jak poprzednie oddzyska;)

    > Jak widac Frog tez nie wierzyl, az mu sie noga powinela :-)

    Pewnie by mu się nie powinęła, gdyby otwarcie nie robił sobie jaj z
    policji i wymiaru sprawiedliwości. Przy okazji udowodnił jak słabe jest
    państwo, skoro mimo że każdy policjant zapewne chciałby go udupić, bo
    ich zwyczajnie wkurwiał i ośmieszał, to tyle czasu im to zajęło.

    --
    Shrek

  • 154. Data: 2020-02-02 18:00:19
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-02-02 o 17:33, Shrek pisze:

> [...]
    > państwo, skoro mimo że każdy policjant zapewne chciałby go udupić, bo
    > ich zwyczajnie wkurwiał i ośmieszał, to tyle czasu im to zajęło.

    To jest jedyny przypadek, żeby Policja zajęła się sprawą na serio -
    kiedy ktoś sobie robi jaja z Policji. Tylko takiego będą autentycznie
    starali się dopaść.

  • 155. Data: 2020-02-02 19:05:14
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-02-02 14:59, Budzik wrote:
    > Użytkownik kk k...@o...pl.invalid ...

    > Ja nie jestem wzorem wzorów wiec nie potrzebuje osobnych dróg zeby smigac
    > 150km/h bo takich predkosci nie osiągam.

    Wzorujemy się na takich właśnie.

  • 156. Data: 2020-02-02 21:12:06
    Od: j...@i...pl

    On 30 Jan 2020 19:59:49 GMT, Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >Mysle ze 99% kierowców to nei grozi bo nie wyprzedzaja na pasach i nie
    >zapierdalaja 150 po miescie...

    Nie trzeba zapierdalać ani wyprzedzać na pasach, żeby potrącić
    pieszego. Naprawdę.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 157. Data: 2020-02-02 21:24:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.02.2020 o 21:12, j...@i...pl pisze:

    > Nie trzeba zapierdalać ani wyprzedzać na pasach, żeby potrącić
    > pieszego. Naprawdę.

    Nie trzeba, ale ten akurat zapierdalał i omijał. I to było przyczyną
    (tak wiem, sąd się jeszcze nie wypowiedział). Równie dobrze mógłbyś
    powiedzieć w kontekscie najebanego w trzy dupy, że nie trzeba być
    najebanym żeby spowodować wypadek. No nie trzeba - ale jaki to ma związek?

    https://youtu.be/ryoph5WI94I?t=20

    --
    Shrek

  • 158. Data: 2020-02-02 21:47:27
    Od: j...@i...pl

    On Sun, 2 Feb 2020 21:24:34 +0100, Shrek <...@w...pl> wrote:

    >No nie trzeba - ale jaki to ma związek?

    Przecież to Ty napoisałeś, że jak ktoś nie zapierdala i nie wyprzedza
    to mu potrącenie pieszego nie grozi. Taki ma związek. Już nie
    pamiętasz co sam wypisujesz?

  • 159. Data: 2020-02-02 21:52:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.02.2020 o 21:47, j...@i...pl pisze:

    > Przecież to Ty napoisałeś, że jak ktoś nie zapierdala i nie wyprzedza
    > to mu potrącenie pieszego nie grozi. Taki ma związek. Już nie
    > pamiętasz co sam wypisujesz?

    Naprawdę tak napisałem - zacytujesz?

    --
    Shrek

  • 160. Data: 2020-02-02 22:32:34
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Sunday, February 2, 2020 at 3:25:36 PM UTC+1, Poldek wrote:

    > Kto miałby kogo przesłuchiwać?

    no, jesli wiesz, ze popelnil przestepstwo, to masz prawo (a nawet obowiazek) to
    zglosic (policja, prokuratura...) i oni sie musza tym zajac ;)