  • 91. Data: 2020-01-31 13:35:39
    Temat: Re: koniec Froga
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:f480db86-603f-4176-957a-ca8489223649@go
    oglegroups.com...
    W dniu piątek, 31 stycznia 2020 11:43:18 UTC+1 użytkownik viktorius
    napisał:

    >Dokładnie tak

    Hm, jest trup, jest news.
    I chyba nawet nie powiedza jaki pociag.

    Inna sprawa, ze jak kilkaset pasazerow czeka, to moze ktos zadzwoni
    pod goracy telefon, a z takiego towarowego to trzeba na rzecznika
    policji czekac ..

    J.

  • 92. Data: 2020-01-31 13:41:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2020-01-30 o 15:46, J.F. pisze:

    >Który to jest ten słynny
    >https://www.youtube.com/watch?v=6YUBjJiF0tE
    >- ten?

    O ile pamietam to byly i lepsze.

    >Ja tu widzę już w piątej sekundzie pierwsze przejście dla pieszych.

    Ale Frog sie dopiero rozpedza :)

    Gdzies tak od 1:30 mamy dobra probke jak jezdzi ... ale przejsc nie
    ma.
    Tak patrze ... ze sie nie cmokneli z motocyklista, bo obaj lubia
    zmieniac pasy i sie wciskac :-)

    Potem mamy przejscie w 2:20, ale koreczek zmusil do zwolnienia.
    W 2:40 przejscie przelatuje, ale na zielonym z kolei.

    Dobrze wychowales dzieci ? :-)

    J.

  • 93. Data: 2020-01-31 13:47:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2020-01-30 o 13:07, WS pisze:

    >Tak jest i dzięki temu osoby mające w pompie nałożony na nie sądowy
    >zakaz kierowania pojazdami mogą żyć bez zbędnego stressu.

    do pierwszego wypadku.

    Ale zaraz - regres przy braku PJ jest, ale przy zakazie prowadzenia ?
    Uprawnienia kierowca posiada, ale zawieszone czy nie nawet nie ?

    J.

  • 94. Data: 2020-01-31 13:47:35
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-01-30 o 12:19, Przemek Jedrzejczak pisze:

    > i w normalnych warunkach nie ma takiej potrzeby, tutaj szydlo wyszlo z worka bo
    koles zaczal wrzucac do sieci swoje wyczyny czym osmieszyl policje i w konsekwencji
    aparat sprawiedliwosci ktory wciaz nie moze sobie z nim poradzic (Zero to jednak
    Zero)

    Normalne warunki, to są takie, że mając zakaz sądowy można normalnie
    jeździć - o to chodzi?
    Nogal i Zawisza wpadli, bo ktoś się na nich uwziął.

  • 95. Data: 2020-01-31 13:52:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mateusz Viste" napisał w wiadomości grup
    2020-01-30 o 12:00 -0800, Kris napisał:

    >No ale to nic nowego przecież - u mnie na wsi był taki lokal/garaż
    >już
    >w latach '90, przy sklepie wiejskim. Jakieś pinballe, Joe & Mac itp.
    >Nie przypominam sobie aby to jakoś mocno wciągało całą wieś - owszem,
    >frekwencja jakaś była, ale raczej w ramach "pogram so 5 minut zanim
    >wróca doma z bulwami".

    Pinball to co innego.
    Kiedys te maszynki tez byly oblegane, ale potem komputery i gry
    trafily pod strzechy.

    Tylko na pinballu wiadomo - grasz, grasz i przegrasz. Czy raczej -
    placisz i grasz.
    Frekwencje ograniczaja koszy, na takiej wsi relatywnie wieksze.

    A te jednorekie - cos tam czasem wyplaca i mozna wygrac.
    A przynajmniej takie wrazenie moze grac miec ...

    >Może w miastach było/jest inaczej? Jeśli tak, to
    >chyba jednak nie problem maszyn, tylko tego że ludzie za dużo czasu
    >mają.

    Ale te jednorekie to IMO na prowincji stoja.
    We Wrocku ... nie potrafie podac gdzie. Moze gdzies w kasynach ...

    J.

  • 96. Data: 2020-01-31 13:53:23
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-01-30 o 20:59, kk pisze:

    > On się żadnym aparatem nie zajmował. To aparat zajmował się nim. Bo ten
    > aparat nic innego nie umie robić. Nie znajdzie prawdziwego przestępcy,
    > który okradł Cię albo inną szkodę uczynił. A sam nadużyje prawa jak
    > tylko będzie mógł. Wypaczenie.

    Nogal to nieprawdziwy przestępca, tylko sympatyczny młody człowiek z
    pasją, którą pragnie rozwijać.

    Jeśli aparat nie jest w stanie uziemić przestępcy podanego na talerzu -
    sam zamieścił w internecie nagrany przez siebie film o swoich
    przestępstwach, to tym bardziej nie jest w stanie złapać przestępcy,
    który się nie reklamuje w internecie. Aparat to fikcja. Obecna próba
    zamknięcia Nogala wynika z chęci aparatu, żeby się wykazać. Tysiące
    innych robią to samo codziennie i nic - spokój. Nie wpadli oni jednak na
    to, żeby koniecznie w internecie zwracać na siebie uwagę.

  • 97. Data: 2020-01-31 13:55:01
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-01-31 o 13:47, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Poldek"  napisał w wiadomości grup

    > do pierwszego wypadku.

    A co się dzieje po pierwszym wypadku?
    Nie chodzi mi teoretycznie.
    Druga szansa?

  • 98. Data: 2020-01-31 13:56:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup

    >A co się dzieje po pierwszym wypadku?
    >Nie chodzi mi teoretycznie.

    Regres z OC.

    No i maszynka prawna moze sie ruszyc, bo zarzutow przybywa.

    J.

  • 99. Data: 2020-01-31 14:05:16
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Friday, January 31, 2020 at 9:46:46 AM UTC+1, Poldek wrote:

    > Zakaz jest jeden i ten sam. W przypadku Roberta Nogala sądowy zakaz
    > obejmuje wszelkie pojazdy mechaniczne w ruchu lądowym, wodnym i
    > powietrznym.

    Taki zakaz dostal? Bo samolot to nie pojazd mechaniczny ;) np.
    https://nowiny24.pl/nie-moze-jezdzic-ale-moze-latac/
    ar/5953807

    >Nie ma kontroli w powietrzu.
    W powietrzu nie, ale samolot musi wystartowac i wyladowac,

    Dodatkowo gdzies tam jest CTR lotniska W-wa, wiec jeszcze musi byc w kontakcie
    radiowym z kontrolerami...
    https://www.lotnisko-chopina.pl/uploads/user_files/M
    apa%20CTR%20EPWA.pdf

  • 100. Data: 2020-01-31 14:38:37
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 31 stycznia 2020 13:55:50 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > We Wrocku ... nie potrafie podac gdzie. Moze gdzies w kasynach ...

    Mało chyba chodziz po mieście
    W prawie kjażdym barze piwnym znajdziesz automaty
    A i oficjalne i nieoficjalne internet odnajduje.
    https://gazetawroclawska.pl/we-wroclawiu-powstal-pan
    stwowy-salon-jednorekich-bandytow/ar/13487371
    https://dolnoslaskie.naszemiasto.pl/wroclaw-oplecion
    y-siecia-nielegalnych-kasyn-gry/ar/c1-864892
    http://e-play.pl/likwidacja-nielegalnego-salonu-gier
    -we-wroclawiu/