  • 1. Data: 2010-08-18 13:51:57
    Temat: kontakt z uzytkownikiem eagle
    Od: "Marek S" <s...@o...pl>

    polubiłem ten program i chętnie bym nawiązał bezpośredni kontakt z
    uzytkownikamu , na zasadzie cos na szybko zapytać .Proszę o kontakt na maila
    Marek S

  • 2. Data: 2010-08-19 05:36:31
    Temat: Re: kontakt z uzytkownikiem eagle
    Od: "William Bonawentura" <n...@i...pl>

    Użytkownik "Marek S" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > polubiłem ten program i chętnie bym nawiązał bezpośredni kontakt z
    > uzytkownikamu , na zasadzie cos na szybko zapytać .Proszę o kontakt na
    > maila
    > Marek S

    Na elektrodzie jest forum CAD/Eagle

  • 3. Data: 2010-08-19 06:20:03
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Uważam, że powinieneś przeczytać instrukcję.

    PC

  • 4. Data: 2010-08-19 19:05:39
    Od: "Marek S" <s...@o...pl>

    Echsssss chodzi czasem o szybkie niuanse na GG .
    Marek S

  • 5. Data: 2010-08-19 21:27:22
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-08-19 08:20, PC pisze:
    > Uważam, że powinieneś przeczytać instrukcję.

    A czemuż to bronisz mu kontaktów międzyludzkich?

    MD

  • 6. Data: 2010-08-20 07:47:08
    Od: Górski Adam <gorskiamalpa@wpkropkapl>

    Marek S pisze:
    > polubiłem ten program i chętnie bym nawiązał bezpośredni kontakt z
    > uzytkownikamu , na zasadzie cos na szybko zapytać .Proszę o kontakt na maila
    > Marek S

    Proszę bardzo. Najlepiej email, ale nie obiecuje odpowiadać co godzinę.

    Adam

  • 7. Data: 2010-08-20 09:34:39
    Od: "Marek S" <s...@o...pl>

    Panowie .... chodzi o zaawansowane a nie o jak poprowadzić ścieżkę od do :)
    Marek S

  • 8. Data: 2010-08-20 12:36:58
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-08-20 11:34, Marek S pisze:
    > Panowie .... chodzi o zaawansowane a nie o jak poprowadzić ścieżkę od do :)
    > Marek S
    > Użytkownik "Górski Adam"<gorskiamalpa@wpkropkapl> napisał w wiadomości

    Eagle ma jakieś zaawansowane? NMSP :)
    Pisz pod cytatem.

    MD

  • 9. Data: 2010-08-20 18:42:25
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 20.08.2010 14:36, Mario pisze:

    > Eagle ma jakieś zaawansowane? NMSP :)

    Zaawansowanych to chyba nie, ale skomplikowane - a jakże.

    Np. opisanie struktury płytki dla 4 warstw robionych w domu do takich
    należy.
    http://img34.imageshack.us/img34/4733/snapshot1rh.pn

    Michoo