  • 1. Data: 2010-08-17 21:34:33
    Temat: 4 telefony dect, a 2 linie miejskie
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Witam,

    Są sobie 4 telefony (2 z centralkami, 2 bez) w systemie dect,
    Wszystkie 4 podpięte są pod 1 linie miejską, a jest też 2 linia.
    Linie miejskie są spięte przez tpsa tak, że dzwoni zawsze jeden
    (ten z aparatami dect) a druga linia dzwoni jak tamta jest zajęta.
    Czy idzie ustawić tak te 4 dect-y aby mogły działać z 2 liniami?
    Może jakaś lepsza centralka z obsługą 2 linni?
    Linie miejskie analogowe.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 2. Data: 2010-08-18 06:28:38
    Temat: Re: 4 telefony dect, a 2 linie miejskie
    Od: "William Bonawentura" <n...@i...pl>

    Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> napisał w
    wiadomości news:slrni6m039.4kh.write-only-with-spf@dns.media-la
    b.com.pl...
> [...]
    > (ten z aparatami dect) a druga linia dzwoni jak tamta jest zajęta.
    > Czy idzie ustawić tak te 4 dect-y aby mogły działać z 2 liniami?

    Tak. Po dodaniu do słuchawki drugiej stacji powinna się w menu słuchawki
    pojawić opcja zmiany stacji bazowej.

    > Może jakaś lepsza centralka z obsługą 2 linni?

    Bez problemu znajdziejsz dobrą centralę DECT z obsługą kilku linii miejskich
    oraz komórkami wewnętrznymi z roamingiem. Nie wiem tylko czy cena będzie
    akceptowalna.

  • 3. Data: 2010-08-18 07:07:35
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    Użytkownik "William Bonawentura" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > w wiadomości
    b.com.pl...

    > Tak. Po dodaniu do słuchawki drugiej stacji powinna się w menu słuchawki
    I co mu to da ? Słuchawka w danej chwili współpracuje tylko z zalogowaną
    bazą i nie dostaje sygnału dzwonienia/linii od innych - przeciez nie bedzie
    specjanie przelogowywał za każdym razem.Chyba , ze mialby dect`a
    dwuliniowego, ale to rzadkość.
    K.

  • 4. Data: 2010-08-18 07:19:31
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Witam!
    Nie jestem pewnien, ale Gigaset 2060 isdn mial mozliwosc podlaczenia 2
    linii analogowych i 1 lacze isdn...
    Wiesz moze taka centralka?