  • 31. Data: 2013-05-30 13:08:57
    Temat: Re: kontrola kosztów w Play
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 30 Maj, 08:58, Michal Tyrala <w...@b...com.pl> wrote:

    > https://play.google.com/store/apps/details?id=de.ub0
    r.android.callmeter

    > Nawet s adne konfigurowalne widgety :-)
    >
    > --

    Zainstalowalem - dane archiwalne ladnie przeliczyl 3 miesiace wstecz.
    Poobserwuje na biezaco, ale zapowiada sie na swietna aplikacje.
    Nie udalo mi sie tylko rozdzielic naliczania danych dla polaczen z
    wifi i gsm, ale i tak jest swietnie :)

  • 32. Data: 2013-05-30 21:15:57
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 30 May 2013 04:08:57 -0700 (PDT), krzysztofsf wrote:
    > Nie udalo mi sie tylko rozdzielic naliczania danych dla polaczen z
    > wifi i gsm, ale i tak jest swietnie :)

    Ja się jemu przygladalem jak goscie od 3G Watchdoga oszaleli z pamiecia,
    wiec chyba się toto dawalo jednak jakos rozdzielic...
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 33. Data: 2013-05-31 20:13:20
    Od: "Justyna Vicky S." <v...@t...poczta.bez.gazeta.tego.pl>

    ps.com...
    Kupiłem abonament w Play dla mamy.
    Mama boi się że przkroczy pakiet i dlatego nie dzwoni.

    Pan w Play powiedział że nie można zrobić limitu po którym telefon "nie
    działa"

    Jest jakiś PROSTY sposób sprawdzania w Play kontroli stanu konta???

    Mam taryfę M (400 minut) w play i korzystam z kodów:
    *101# - stan niezapłaconych faktur

    *102# stan dodatkowych minut
    *105# stan dodatkowych sms-ów

    Pod powyższymi dwoma kodami jest tylko część pakietu. Reszta pod kodem
    poniżej:

    *111*54*5# stan pozostałych w abonamencie minut wymiennych na sms/mms w
    stosunku 1:1:1
    Najczęściej koszystam z tego ostatniego. Jak zbliża się do 0 to znaczy, że
    już kończą mi się minuty abonamentowe i lada moment przekroczę założone
    koszty

    Pozdrawiam,
    Justyna Vicky S.

  • 34. Data: 2013-06-01 07:28:47
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 30 Maj, 21:15, Michal Tyrala <w...@b...com.pl> wrote:

    > Ja si jemu przygladalem jak goscie od 3G Watchdoga oszaleli z pamiecia,
    > wiec chyba si toto dawalo jednak jakos rozdzielic...

    Ciekawostka.... Nie jest w stanie zmierzyc aero2 wykorzystywanego z
    routera poprzez wifi - chyba za male pakiety - nie pokazuje zadenego
    transferu i nie wiidac nic w logach.