  • 11. Data: 2009-01-05 17:35:13
    Temat: Re: korekcja danych HDD
    Od: "gargamel" <s...@d...pl>

    Użytkownik "Radosław Sokół" napisał:
    > Uważasz, że pisanie z błędami to TREND? A ja uważam, że
    > to lenistwo i nieuctwo.

    no widzisz punkt widzenia zależy od punktu siedzenia, bo ja uważam że stanie
    murem i chołdowanie czemuś co jest złe jest lenistwem i głupotą
    jednocześnie, jak prawo jest złe to należy je łamać żeby zwrócić uwagę
    innych, to jedna z metod zmiany złego na lepsze, ja uważam ze ortografię też
    należy drastycznie zmienić,
    chać co do ortografii to kiedyś zastanawiałęm się czy ci tak zwani
    "poloniści" przynajmniej rozumieja to czego tak bronią i pytałem się
    dlaczego to tak a nie tak bo tak i nie uzyskiwałem odpowiedzi, kiedyś
    zadałem pytanie co to jest kosinus kąta alfa, a gdy usłyszałem od takeigo
    mądrali "niefiem" to spytałem się dlaczego poucza innych o jakichś
    skomplikowanych wyjątkach z jednej ważnej dziedziny podczas gdy sam nie zna
    nawet zwykłych podstaw innej ważnej dziedziny?:O)
    więc moze teraz spytam sie ciebie, czy wiesz dlaczego użytkownik powinno się
    pisać przez ż a nie przez rz? gadka typu ze to taki wyjątek że i sam Rej nie
    pamięta nie jest wytłumaczeniem:O)

    > A może piszmy poprawnie? Bo nie jest sztuką pisać jakkolwiek.
    > Sztuką jest pisać tak, by inni chcieli to przeczytać. Szcze-
    > gólnie na grupach dyskusyjnych, gdzie po jednym kliknięciu
    > każda osoba może już nigdy nie zobaczyć na oczy Twoich wypocin...

    wybacz, ale mi poklasku nie trzeba, jak bym chciał wygłąszać 3 godzinne
    orędzia dla całęgo narodu to bym został premierem, zawsze powtażam że każdy
    czyta wyłącznie na włąsną odpowiedzialność i jak ma słabe nerwy to lepiej
    niech się nauczy używać plonka:O)

    > Na to, że powodem było uzyskanie dostępu do bezpośredniego,
    > "czystego" zapisu danych na nośniku magnetycznym, a nie
    > coś innego. Choćby opis wirusa ze strony jakiegoś producenta
    > oprogramowania AV, w którym jest jasno napisane, że powoduje
    > takie efekty właśnie w taki sposób.

    no i właśnie mi przypomniałeś, bo już sam się zastanawiałem skąd ja znam
    takie mądre terminy jak CRC:O) właśnie jak się wziąłem za odzysk danych to
    jakis aktualny antywirus znalazł mi wirusa w bootsektorze i właśnie w jego
    opisie było co tem wirus top niepotrafi zrobić z dyskiem:O)
    a akurat że to był wiruis to byłem pewien jeszcze z innych względów a inne
    uszkodzenia były mało prawdopodobne, ale nie wnikajmy tą historję

    > No ale takie coś mogą spowodować też inne czynniki. Wirusa
    > bym tutaj po prostu wykluczył.

    właśnie sytuacja była taka że wszystko inne bym wykluczył, a dysk zachowywał
    sie jak fizycznie uszkodzony, ale jak wiesz, skoro oprogramowanie producenta
    ma doistęp do kluczowych danyuch dysku i to jeszcze programowo (bez
    najprostrzego zabezpieczenia sprzętowego, czyt:"zworka") to wirusy też taką
    możliwość mają, tak samo jak mogą w najlepszym przypadku skasować biosy płyt
    głównych, napędów CD/DVD czy kart graficznych (które po takim kasowaniu
    zachowują się jak nieżywe) a co się stanie jak ktoś napisze bardziej
    upierdliwego wirusa który nie skasuje, a tak pozmienia parametry płyty
    głównej ze ją fizycznie uszkodzi? (np: podwyuższy napięcia CPU, RAM, AGP i
    co się jeszcze da)

    p.s. a kto wie czy nie da się tak zaprogramować dysk twardy żeby głowica
    zamiast sunąć ładnie nad powieżchnią tależy, zaczeła w niego napier****ć jak
    dzięcioł:?O(

  • 12. Data: 2009-01-14 09:11:51
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 05.01.2009 18:35, gargamel pisze:
> [...]
    > jednocześnie, jak prawo jest złe to należy je łamać żeby zwrócić uwagę
    > innych, to jedna z metod zmiany złego na lepsze, ja uważam ze ortografię

    Bzdury opowiadasz i się kompromitujesz.

    > więc moze teraz spytam sie ciebie, czy wiesz dlaczego użytkownik powinno
    > się pisać przez ż a nie przez rz? gadka typu ze to taki wyjątek że i sam
    > Rej nie pamięta nie jest wytłumaczeniem:O)

    Bo tak się pisze ten wyraz. Po prostu. A dlaczego masz jeden
    nos z dwiema dziurkami a nie dwa nosy z jedną dziurką każdy?
    Bo tak wyewoluowałeś. A tutaj tak język wyewoluował...

    > wybacz, ale mi poklasku nie trzeba, jak bym chciał wygłąszać 3 godzinne

    Nie chodzi o poklask. Chodzi o to, że zostaniesz wrzucony
    do kill-file i wszyscy Cię zignorują. Chcesz tego? Nie ma
    sprawy.

> [...]
    > to jakis aktualny antywirus znalazł mi wirusa w bootsektorze i właśnie w
    > jego opisie było co tem wirus top niepotrafi zrobić z dyskiem:O)

    No to zacytuj ten opis.

    > zachowywał sie jak fizycznie uszkodzony, ale jak wiesz, skoro
    > oprogramowanie producenta ma doistęp do kluczowych danyuch dysku i to

    Nie ma dostępu. Po prostu zleca dyskowi pełne kasowanie sektorów.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 13. Data: 2009-01-14 16:31:01
    Od: "gargamel" <s...@d...eu>

    Użytkownik "Radosław Sokół" napisał:
    > Bo tak się pisze ten wyraz. Po prostu. A dlaczego masz jeden
    > nos z dwiema dziurkami a nie dwa nosy z jedną dziurką każdy?
    > Bo tak wyewoluowałeś. A tutaj tak język wyewoluował...

    hahaha, aleś mnie rozśmieszył, czyli nie masz zielonego pojęcia dlaczego,
    ciekawe tylko skad wiesz że się pisze taka a nie siak?:O), a ja sobie po
    prostu napiszę "urzytkownik" bo takl się pisze i już i hui i chój!!

    > Nie chodzi o poklask. Chodzi o to, że zostaniesz wrzucony
    > do kill-file i wszyscy Cię zignorują. Chcesz tego? Nie ma sprawy.

    ja takich problemów nie mam, bo lizodupstwo nie leży nw mojej naturze:O)

    > No to zacytuj ten opis.

    nie zacytuję ci, bo to było kilka lat temu i już dawno po ptakach i po
    prostu nie pamiętam:O)

    > Nie ma dostępu. Po prostu zleca dyskowi pełne kasowanie sektorów.

    do czego jest programowy dostęp to wie tylko producent i haker a nie ty:O)
    ja ci dałem kilka przykładów z życia

  • 14. Data: 2009-01-14 20:38:55
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    gargamel napisał/a:

    > do czego jest programowy dostęp to wie tylko producent i haker a nie ty:O)
    > ja ci dałem kilka przykładów z życia

    Jak żeś taki hacker to kup se albo zainstaluj słownik języka polskiego.

    --
    animka

  • 15. Data: 2009-01-14 21:34:35
    Od: "gargamel" <s...@d...eu>

    Użytkownik "Animka" napisał:
    > Jak żeś taki hacker to kup se albo zainstaluj słownik języka polskiego.

    po co? nie mam ochoty propagować głupoty:O)

  • 16. Data: 2009-01-15 01:06:23
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    gargamel napisał/a:

    > po co? nie mam ochoty propagować głupoty:O)

    Ej stokrotka, stokrotka :-(

    --
    animka