  • 11. Data: 2023-09-26 20:18:35
    Temat: Re: kradzieże na game boya
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:op.2bufe7pcg01fvf@l-366.harvard.local>
    user Tomasz Gorbaczuk pisze tak:

    > W przeciągu 3 tygodniu na mojej wsi skradli 4 auta na "game boya"
    > (wczoraj ostatnie).
    > Odczytują sygnał auta, wysyłają odpowiedni kod imitujący kluczyk i
    > wchodzą jak do swojego, cała akcja wg kamery sąsiada trwała 7s od
    > momentu podjechania auta ze złodziejem do odjechania
    > skradzionego.

    Zwykli zjadacze chleba oczekiwali, że seryjne zabezpieczenie do
    którego złodzieje maja dostęp plus szkolenia uchroni samochód. Byli
    zbyt leniwi żeby dołożyć coś jeszcze to teraz majo. Auto za 150 tys
    i nie ma blokady za 2000zł.

    Proste umysły rozwiązują problem przez AC za który zapłaci
    ten pan i ta pani.

    > Poległy dwa kia sorento, hundai tucson i toyota
    > awensis. Wg internetów jedyne zabezpieczenie przed tą metodą to
    > blokada mechaniczna.

    no i ludzie to wiedzą ale nie montują bo zeszpeci tapicerke, drogie
    jest a kto tam ukradnie.

    > Słyszał ktoś o jakiś innych patentach? - a jak by dołożyć jakiś
    > sonoff sterowany z komórki (lub dodatkowego pilota) odcinający
    > zasilanie pompy paliowej lub jakiś inny kabelek? Taki "dodatkowy
    > przycisk" ale bardziej "inteligentny?"

    Kupujesz sobie pilota i montujesz. Wyobraźnia cię tylko ogranicza
    co odetniesz. Komputer, światła, pompę. Tylko tak żeby ci nie odciął
    czegoś w trakcie wyprzedzania albo na torach. Musi być
    samopodtrzymanie z przekaźnika i zdublowane styki. Przekaźnik odpada
    dopiero po zgaszeniu stacyjki. Tu nie ma żartów.

    > W tych autach z keyless da się to zrobić bez jakiś errorów na
    > desce rozdzielczej?

    w Londynie (skąd wbrew pozorom dużo aut odjeżdza w stronę Kaukazu)
    ludzie zakładają lagi na kierownicę, pełne dyski, szczypce kraba na
    koła i łańcuch na bramę. Niektórzy też zastawiają droższe auto
    tańszym.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

    Bóg Honor Xiaomi

  • 12. Data: 2023-09-27 00:50:00
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 26.09.2023 o 20:16, PiteR pisze:

    > w Londynie (skąd wbrew pozorom dużo aut odjeżdza w stronę Kaukazu)
    > ludzie zakładają lagi na kierownicę, pełne dyski, szczypce kraba na
    > koła i łańcuch na bramę. Niektórzy też zastawiają droższe auto tańszym.

    Jprdl. To zwykły wszczep z kontaktronu i magnesu jest nie do ogarnięcia
    w 21 wieku?
    Czas umierać :/

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 13. Data: 2023-09-27 01:16:09
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:uevn8f$3pkm0$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    user LordBluzg(R)?? pisze tak:

    > Jprdl. To zwykły wszczep z kontaktronu i magnesu jest nie do
    > ogarnięcia w 21 wieku?
    > Czas umierać :/

    To nic nie da w 2023r na postój nocny żadne kontaktrony.

    Przychodzi 12 złodziei o 3oo w nocy i wypychają samochód.
    Potem podczepiają hol i ciągną na chama dostawczym.

    ładują do "koniowozu" i good baj

    Najlepiej mieć cctv, czujniki ruchu wlączające światło.
    Czujnik mikrofalowy. Radiopowidamianie. Blokady na koła.
    no i pies.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 14. Data: 2023-09-27 07:45:20
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Które co robi? - jakiś link?

    Pewnie odcina zapłon.
    Nie analizowałem dokładnie, a forum na którym było info już umarło.

    Założyć możesz nawet w salonie, ich spytaj.
    A ze słuchów - specjalistą od tego typu spraw jest jakiś Patryk z Radomia

  • 15. Data: 2023-09-27 14:13:43
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 26 Sep 2023 18:58:31 +0200, Tomasz Gorbaczuk

    > AC? - jaki ubezpieczyciel tyle zwlekał?

    AC. PZU. Nie tyle TU zwlekało, co policja/prokuratura, która ponad 2
    miesiące "badała" sprawę. Swoją drogą to szwagier się zna z dzielnicowym i
    ponoć było podejrzenie zlecenia kradzieży pojazdu. Nie pierwsze podejrzenie
    zresztą, bo w wyniku mojego zdarzenia oczywiście rozmawiałem z
    ludzmi/znajomymi, i się okazało że większość ludzi którym ukradną samochód
    jest to zarzucane. Przy okazji tych dyskusji dowiedziałem się, że jednemu
    gościowi też ukradli takiego Outlandera jak mój, czyli PHEV (tylko 2020
    wersja z USA), a wcześniej skopiowali tablice i walnęli na nie dwa inne
    Outlandery. Gość miał wezwanie na badanie wariografem, bo mu zarzucili że
    ukradł sobie tamte dwa samochody i jeszcze swój potem.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 16. Data: 2023-09-27 14:21:33
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 26 Sep 2023 16:35:16 +0200, J.F

    > A krajowy przemysł/rzemiosło chyba juz zapomniał, jak to sie robi :-)

    Etam, ja Mazdę6 w 2008 miałem zabezpieczoną fajnym immo. Znaczy pół minuty
    po uruchomieniu samochód normalnie jechał, potem robiła się dyskoteka na
    desce, silnik zaczynał przerywać, po 15 sek. się wyłączał. Outlandera
    jednak nie zabezpieczałem, bo myślałem że baterii nikt nie chce. ;P Nowego
    Outlandera kupiłem już z doadtkowym immo i znakowanymi częściami -- robił
    to "fabrycznie" importer w związku z dużą ilością kradzieży tego modelu.

    > Czy na częsci?

    Outlanderów dużo idzie na części, bo sporo rozbitków z US przyjeżdża tanich
    jak barszcz (na zasadzie pół roczne auto lekko porozbijane z frontu, pod
    zmontowaniu kosztuje niecałe pół ceny) i trzeba części na przeszczepy.

    > Nie zrobili tam jakiegos szyfrowania/kodów jednorazowych?

    Zrobili, ale gameboy to rozkodowuje.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 17. Data: 2023-09-27 14:24:00
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 27 Sep 2023 00:16:09 +0100, PiteR

    > Najlepiej mieć cctv, czujniki ruchu wlączające światło.
    > Czujnik mikrofalowy. Radiopowidamianie. Blokady na koła.
    > no i pies.

    Bueheheh. Zapomniałeś o elektrycznym pastuchu rozwijanym
    wokół samochodu i jeszcze zapiętym na kierownicę.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 18. Data: 2023-09-27 17:55:49
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:njh0d09h5y99$.dlg@myjk.org>
    user Myjk pisze tak:

    > Wed, 27 Sep 2023 00:16:09 +0100, PiteR

    > Bueheheh. Zapomniałeś o elektrycznym pastuchu rozwijanym
    > wokół samochodu i jeszcze zapiętym na kierownicę.

    pod 230v (bez różnicówki)

    ;)

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

  • 19. Data: 2023-09-27 19:09:00
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 27 Sep 2023 16:55:49 +0100, PiteR

    > pod 230v (bez różnicówki)

    Pastuchy na 1000V chodzą.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 20. Data: 2023-09-27 19:12:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.09.2023 o 14:21, Myjk pisze:

    > Etam, ja Mazdę6 w 2008 miałem zabezpieczoną fajnym immo. Znaczy pół minuty
    > po uruchomieniu samochód normalnie jechał, potem robiła się dyskoteka na
    > desce, silnik zaczynał przerywać, po 15 sek. się wyłączał.

    I to jest właściwe rozwiązanie - jak zrobią odjadą pół kilosa to nikt
    nie będzie się z nim szarpał jak zgaśnie w przypadkowym miejscu na
    środku drogi, tylko wysiadka i ewakuacja.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!