  • 11. Data: 2014-03-26 17:32:42
    Temat: Re: [ksi?żki] mam taki pomysł
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    no to jak wyprowadzić wzór na XL=jwL i na XC=1/jwC?

  • 12. Data: 2014-03-26 19:17:13
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Wed, 26 Mar 2014 17:32:42 +0100, "tusk, donald tusk"
    <N...@g...pl> wrote:

    >no to jak wyprowadzić wzór na XL=jwL i na XC=1/jwC

    Wyprowadzic rownania rozniczkowe tych obwodow i zastosowac
    transformate Laplace'a do tych rownan

    A.L.

  • 13. Data: 2014-03-28 12:31:40
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    tak się działa na studiach, ja zespolone miałem w zawodówce, więc to musiało
    być inaczej wytłumaczone... może Ktoś kojarzy jak? XL XC

  • 14. Data: 2014-03-30 19:56:17
    Temat: Re: [ksi??ki] mam taki pomys?
    Od: Marek Borowski <m...@b...com>

    On 28/03/2014 12:31, tusk, donald tusk wrote:
    > tak się działa na studiach, ja zespolone miałem w zawodówce, więc to
    Dostales odpowiedz i zamiast skupic na rr to cos p* od rzeczy.
    Wyprowadzanie wzorow wymaga odpowieniej wiedzy i umiejetnosci.

    > musiało być inaczej wytłumaczone... może Ktoś kojarzy jak? XL XC
    Tlumaczone w zawodowce, dobre. Tym odpadom ktore tam szly ?
    Sorry, ale w moich czasach do zawodowki szli osobniki ktore
    do myslenia sie nie nadawaly. Rownie dobrze od razu mozna
    ich bylo do sprzatania ulic skierowac.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 15. Data: 2014-03-30 20:01:48
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    (europa) pomijam
    pytanie pozostaje otwarte, jak wyprowadzić?

  • 16. Data: 2014-03-30 20:18:07
    Od: Marek Borowski <m...@b...com>

    On 30/03/2014 20:01, tusk, donald tusk wrote:
    > (europa) pomijam
    A my pomijamy cIEBE. Juz niedlugo powstanie panstwo federacyjne,
    przyjmieny odpowienie projekty, i debili czyli tez cIEBE, poddamy
    eutanazji. Podoba sie ? Mi bardzo :-).

    > pytanie pozostaje otwarte, jak wyprowadzić?
    Dostales odpowiedz. Nie licz na nic wiecej.
    Nowych ludzi tu niema a bywalcy celowo ci ryby nie daja.
    I tak sie dziwie ze maja ochote dawac wedke.

    Marek

  • 17. Data: 2014-03-30 20:46:05
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    ech ta europa...
    ponawiam pytanie.

  • 18. Data: 2014-03-30 21:43:50
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik Marek Borowski napisał:
> [...]
    > Sorry, ale w moich czasach do zawodowki szli osobniki ktore
    > do myslenia sie nie nadawaly. Rownie dobrze od razu mozna

    Nie każdy miał bogatego tatusia który sponsorował wieloletnie
    "studiowanie" swojej pociechy, z praktyki widzę że ciężko spotkać osobę
    z wyższym wykształceniem a do tego inteligentną. Miej sobie papiery
    jakie chcesz ale słoma Ci z butów będzie zawsze wystawać.

    --
    AlexY - zawodówka i technikum wieczorowe
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 19. Data: 2014-04-06 19:28:47
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    W dniu 2014-03-26 16:49, A.L. pisze:

    > Tak jak rowiazywano zanim Steinetz wprowadzil liczby zespolone.
    > Poslugujac sie wektorami.
    >
    > A.L.

    jakaś książka przedstawia jego wywody? na allegro nic nie mogę znaleźć...

  • 20. Data: 2014-04-09 05:51:42
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sun, 06 Apr 2014 19:28:47 +0200, "tusk, donald tusk"
    <N...@g...pl> wrote:

    >jakaś książka przedstawia jego wywody? na allegro nic nie mogę znaleźć...

    Poszukam jak bede mail chwile czasu. Ale to sa bardzo stare ksiazki

    A.L.