  • 1. Data: 2009-04-24 00:38:27
    Temat: kto może sprawdzić PIC17C42 ?
    Od: "Nowak" <s...@p...onet.pl>

    Mam takie pytanie - szukam kogoś w Łodzi (lub okolic), kto mógłby mi
    sprawdzić jeden egzemplarz PIC17C42 - chodzi o sprawdzenie, czy układ ma
    ustawione Code Protect - nie mam programatora do PICów, i nie bardzo mam
    sens organizować dla 1-go egzemplarza...
    Akurat ten chip chyba jest obsługiwany przez niewiele programatorów.

    Oczywiście odwdzięczę się wg. uznania testującego :)

    pozdr.