  • 1. Data: 2012-06-16 00:04:07
    Temat: 'kto używał mojego samochodziku!'
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    Civic 2009, kupowny w 2010 - jako rocznik z zeszłego roku.

    Czasem wydawało mi się, że niektóre szczeliny w auci nie są idealnie równe.
    Ale nowe auto z salonu to nie wnikałam.
    Tymczasem w 2 rocznicę użytkowania, blacharz powiedział mi, że tylny element
    jest robiony - i pokazał niektóre ślady na elemencie, które na to wskazują.
    Te dwie kwestie wskazują, jakoby auto było już doświadczone. Nie wiem, na
    ile taki blacharz-lakiernik może się mylić, a na ile to jest ewidentne.
    Jeśli element wygląda jak kombinowany - to duża szansa, że inni balacharze
    też wyrażą przypusczenie, że coś tam się działo, ale czy mi takie opinie
    dają jakąś istotną podstawę do realnych przypuszczeń?

    Radzicie w to wnikać? (i jak. Pomiar lakieru?)

  • 2. Data: 2012-06-16 00:20:00
    Temat: Re: 'kto używał mojego samochodziku!'
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    > Radzicie w to wnikać? (i jak. Pomiar lakieru?)

    po co?

  • 3. Data: 2012-06-16 00:46:14
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    W dniu 2012-06-16 00:04, yapann pisze:

    > Te dwie kwestie wskazują, jakoby auto było już doświadczone. Nie wiem,
    > na ile taki blacharz-lakiernik może się mylić, a na ile to jest
    > ewidentne.

    Być może podczas transportu coś się stało i trzeba było poprawić. Znam
    podobny przypadek w Oplu. Niestety, wychodzi na to, że nawet po nowe
    auto trzeba z miernikiem grubości lakieru jechać... :)

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 4. Data: 2012-06-16 00:49:08
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-06-16 00:04, yapann pisze:

    > Radzicie w to wnikać? (i jak. Pomiar lakieru?)

    Jak? Rzeczoznawca.

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 5. Data: 2012-06-16 08:58:54
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    bylo nie raz, nie dwa w TV o tym ze kupujesz "nowe" ale jednak dwa razy
    malowane, pech ze to wychodzi bo lakier zaczal komus sie luszczyc a tu wlasnie
    szczeliny nie rowne itd. Racja, do salonu tez z miernikiem lakieru i to dobrym
    :)

    Jak lakier wyglada super, nic nie zlazli to mozna olac ale jak sie luszczy...

  • 6. Data: 2012-06-16 10:27:15
    Od: r...@g...com

    W dniu sobota, 16 czerwca 2012 08:58:54 UTC+2 użytkownik Papkin napisał:

    > Jak lakier wyglada super, nic nie zlazli to mozna olac ale jak sie luszczy...

    Na lakier zwykle jest dłuższa gwarancja. W niektórych markach nawet z 5 czy 6 lat
    więc... jak zlezie, to niech robią.

  • 7. Data: 2012-06-16 10:38:23
    Od: Michał <m...@o...eu>

    W dniu 16.06.2012 10:27, r...@g...com pisze:

    > Na lakier zwykle jest dłuższa gwarancja. W niektórych markach nawet z 5 czy 6 lat
    więc... jak zlezie, to niech robią.

    Gwarancji nie ma, bo brak fabrycznej powłoki lakierniczej i auto było
    naprawiane.

    pozdrawiam
    Michał

  • 8. Data: 2012-06-16 10:40:52
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-06-16 10:27, r...@g...com pisze:

    > Na lakier zwykle jest dłuższa gwarancja. W niektórych markach nawet z 5 czy 6 lat
    więc... jak zlezie, to niech robią.

    na lakier?
    na perforacje blach to się zgodzę.

  • 9. Data: 2012-06-16 13:07:55
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    "Papkin" <s...@s...net> wrote in message
    > Jak lakier wyglada super, nic nie zlazli to mozna olac ale jak sie
    > luszczy...

    a bo ja tam wiem, czy to było 'małe zarysowanie', czy samochód spadł z
    lawety.

  • 10. Data: 2012-06-16 13:25:46
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2012-06-16 00:04, yapann pisze:
    > Civic 2009, kupowny w 2010 - jako rocznik z zeszłego roku.

    [...]

    > czy
    > mi takie opinie dają jakąś istotną podstawę do realnych przypuszczeń?

    Do przypuszczeń - owszem. Nawet z dużym prawdopodobieństwem pewności ;)
    Ale do roszczeń, to już nie. Nie udowodnisz, że to nie ty robiłeś.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm