  • 1. Data: 2012-06-16 00:33:57
    Temat: oszczednosci
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    po ile teraz mozna kupic w rejonie krakowa ? i jak znalezc najszybciej
    sprzedawce? cb?

  • 2. Data: 2012-06-16 01:04:45
    Temat: Re: oszczednosci
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-06-16 00:33, marcin pisze:
    > po ile teraz mozna kupic w rejonie krakowa ? i jak znalezc najszybciej
    > sprzedawce? cb?

    Nie stać Cię na paliwo to sprzedaj auto.

  • 3. Data: 2012-06-16 01:11:39
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    > Nie stać Cię na paliwo to sprzedaj auto.

    potrzebuje do ogrzewania domu. mam sprzedac dom ? wynajmowany ?

  • 4. Data: 2012-06-16 01:28:15
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 15.06.2012 marcin <l...@k...cwo> napisał/a:

    > potrzebuje do ogrzewania domu. mam sprzedac dom ? wynajmowany ?

    Opał jest tańszy od oszędności.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 5. Data: 2012-06-16 01:41:46
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    > Opał jest tańszy od oszędności.
    >
    > Krzysiek Kiełczewski

    opal jest po 5,50. oszczednosci podobno tansze.

  • 6. Data: 2012-06-16 01:50:20
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-06-16 01:11, marcin pisze:
    > potrzebuje do ogrzewania domu. mam sprzedac dom ? wynajmowany ?

    Rozpal ognisko na środku pokoju.

  • 7. Data: 2012-06-16 01:51:34
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    > Rozpal ognisko na środku pokoju.

    dobra motylinski. poradziles juz, wiec spierdalaj.

  • 8. Data: 2012-06-16 02:18:00
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    > opal jest po 5,50. oszczednosci podobno tansze.

    Nie jest po 5,50. Ty naprawdę myślisz, że pozostali czytelnicy nie znają
    cen i nie potrafią ich wygooglać?

    Krzysiek Kiełczewski

  • 9. Data: 2012-06-16 02:31:45
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    > Nie jest po 5,50. Ty naprawdę myślisz, że pozostali czytelnicy nie znają
    > cen i nie potrafią ich wygooglać?

    taka cene tydzien temu uslyszalem od sprzedawcy na stacji Bliska w
    Krakowie. do tego jakies podpisywanie tony papierow itp. dziekuje.

    sprawdzilem na stronie dobaku.pl i wyszukalo mi najtanszy
    Lekki olej opałowy LOO 5,29 PLN
    Stacja paliw EKO-OIL
    ul. Wesola 46,
    32-089 Szyce

    czyli cena praktycznie taka sama jak ON czy BIO. 20 groszy roznicy to
    smiech na sali.

    no wiec po ile zlodzieje sprzedaja paliwo z ciezarowek ?

  • 10. Data: 2012-06-16 03:55:59
    Od: "Marek W." <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    marcin <l...@k...cwo> napisał(a):

    > dobra motylinski. poradziles juz, wiec spierdalaj.

    On po prostu jest genialny, że nigdy nie ma żadnych wątpliości i pytań. Ale
    gdyby jednak miał to zapewne chciałby otrzymywać takie odpowiedzi jakich
    właśnie udzielił.