  • 11. Data: 2017-05-23 18:21:57
    Temat: Re: ktore samochody maja wyjmowany tylni rzad foteli >=2010
    Od: Yeti Siedzinski <y...@s...com>

    On Thursday, May 18, 2017 at 6:41:41 AM UTC-7, d...@d...pl wrote:
    > Witam
    >
    > powoli rozgladam sie za wymiana auta ale przeraza mnie liczba suvow ktore klepia
    jak na akord i ktore de facto w srodku sa przerazajaco male. Mam mini vana i niby nie
    potrzebuje tyle przestrzeni ktora on daje ale czasem z niej korzystam i w zwiazku z
    tym chcialbym spytac ktore samochody maja wyjmowane tylne fotele ?

    niezawodny i pakowny?

    Honda Element. Ale juz nie produkuja :(

    Yeti