  • 1. Data: 2017-05-18 15:41:40
    Temat: ktore samochody maja wyjmowany tylni rzad foteli >=2010
    Od: "d...@d...pl" <r...@g...com>

    Witam

    powoli rozgladam sie za wymiana auta ale przeraza mnie liczba suvow ktore klepia jak
    na akord i ktore de facto w srodku sa przerazajaco male. Mam mini vana i niby nie
    potrzebuje tyle przestrzeni ktora on daje ale czasem z niej korzystam i w zwiazku z
    tym chcialbym spytac ktore samochody maja wyjmowane tylne fotele ?
    mam mazde premacy i ona cos takiego ma - ale juz w tych nowszych jak merc B klasa,
    golf plus tego nie zauwazylem
    nastepca premacy jest 5 ale to jest samochod jeszcze wiekszy i za duzy

    moze ktos szukal czegos posredniego miedzy vanem a klasa B i znalazl samochod
    niezawodny i pakowny?

    dzieki

  • 2. Data: 2017-05-18 21:30:33
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 18.05.2017 o 15:41, d...@d...pl pisze:
> [...]
    >
    > moze ktos szukal czegos posredniego miedzy vanem a klasa B i znalazl samochod

    ja się w weekend zdziwiłem, jak do xsary picasso wpakowałem 3 osoby i 3
    duże rowery. ale nie wiem czy produkowali ją w 2010roku

    ToMasz

  • 3. Data: 2017-05-19 07:45:10
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    - Tylny

    tylny
    tylnego
    tylnemu
    tylny
    tylnym
    o tylnym
    tylny

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 4. Data: 2017-05-19 09:33:53
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2017-05-18 o 15:41, d...@d...pl pisze:
> [...]
    >
    > moze ktos szukal czegos posredniego miedzy vanem a klasa B i znalazl samochod

    A składane jak w C-max ?
    https://www.motormix.cz/clanek/test-rodinneho-fordu-
    c-max-s-turbomotorem-1-5-ecoboost/5155

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 5. Data: 2017-05-19 09:49:53
    Od: quent <x...@x...com>

    On 18.05.2017 15:41, d...@d...pl wrote:
> [...]
    >
    > moze ktos szukal czegos posredniego miedzy vanem a klasa B i znalazl samochod

    Niestety tendencja jest taka, że "nowoczesność" wymaga aby fotele były
    składane a nie wyjmowane. Sam mam sharana w wersji sprzed 2009 roku i
    jak wyjmę fotele to jadę wygodnie w 3 osoby + 3 duże rowery bez
    składania + pakunki.
    Mój teść ma sharana z 2011 bodaj i tam fotele można tylko złożyć. Nie ma
    szans na przewózkę np. rowerów jak u mnie. Auto niby szersze i dłuższe
    od mojego a w środku ciasno!

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 6. Data: 2017-05-19 12:18:22
    Od: Tomotron <t...@o...pl>

> [...]
    >
    > moze ktos szukal czegos posredniego miedzy vanem a klasa B i znalazl samochod

    Roomster

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2017-05-19 12:24:38
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-05-19 o 12:18, Tomotron pisze:

    > Roomster
    >
    > pozdrawiam

    I do tego Yeti, chyba także Kodiaq.
    Wydaje mi się, że też inne auta z grupy VW (na pewno ma to Caddy).
    T.

  • 8. Data: 2017-05-19 18:14:58
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Mirek Ptak w

    > - Tylny

    > tylny
    > tylnego
    > tylnemu
    > tylny
    > tylnym
    > o tylnym
    > tylny

    ale tylni zad bo przy tylnym zadzie wyszłoby masło maślane :P

    PS
    jakby kto pytał, to przedni zad maja politycy ;)

    --
    'Tom N'

  • 9. Data: 2017-05-22 12:06:27
    Od: p...@g...com

    W dniu czwartek, 18 maja 2017 15:41:41 UTC+2 użytkownik d...@d...pl
    napisał:
> [...]
    >
    > moze ktos szukal czegos posredniego miedzy vanem a klasa B i znalazl samochod

    Sprawdź Peugeoty 307 SW, 308 SW, 407 SW itd. tam powinno dać się wyjąć fotele tylnego
    rzędu (przynajmniej tak twierdzi instrukcja).

    Pozdrawiam
    PJP

  • 10. Data: 2017-05-22 14:53:30
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2017-05-22 o 12:06, p...@g...com pisze:

    > Sprawdź Peugeoty 307 SW, 308 SW, 407 SW itd. tam powinno dać się wyjąć fotele
    tylnego rzędu (przynajmniej tak twierdzi instrukcja).

    > Pozdrawiam
    > PJP

    307SW owszem, ale nie łapie się w ramach rocznika
    308SW jak najbardziej z tyłu ma 3 osobne fotele.
    Do tego dochodzi C4Picasso, C4 GrandPIcasso. To z takich w miarę małych aut.
    Bo Można jeszcze poszukać EuroVan'a ale to kobyła straszna, czy P5007...