  • 41. Data: 2017-01-10 16:59:30
    Temat: Re: który telefon?
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    atm <...@v...pl> Wrote in message:
    > Jak dla mnie w zasadzie nie ma potrzeby obecnie rootowac telefonu. Sporo
    > zmienilo sie w Androidzie od kilku lat.

    Właśnie mam nowego A5'16 na gwarancji, i chcę na razie poczekać z
    ROOTem i custom ROMami (po prostu widzę że stock'owe wyposażenie
    w tym modelu rzeczywiście jest wyjątkowo sensowne i bardzo dobrze
    zoptymalizowane i custom zaoferuje coś lepszego?)

    Jedyny problem z ROOTem (a raczej jego brakiem) który jak na razie
    mnie boli to jak przenieść ustawienia i dane MASY APEK z innego
    telefonu/tabletu (inna wersja Android'a, np. KittyKat, na MM,
    inny producent, np. Xperia, Huawei, HTC)?

    Przy ROOT'cie to TitaniumBackup idealnie do tego nadaje się, ale tak?

    Przy pierwszym włączeniu A5'16 Android pytał się czy chcę
    przenieść dane z innego telefonu, ale teraz w opcjach darmo
    szukam tej funkcji. Jak do tego wrócić i czy to akurat pomoże w
    tej kwestii (może tylko chodziło o kontakty i sms-y, raczej niż
    settings aplikacji third-party?)?

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 42. Data: 2017-01-11 23:14:32
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > szukam tej funkcji. Jak do tego wrócić i czy to akurat pomoże w
    > tej kwestii (może tylko chodziło o kontakty i sms-y, raczej niż

    Nie wiem na ile to bedzie pomocne: w opcjach synchronizacji jest pozycja
    "Dane aplikacji". Byc moze to przeniesie czesc ustawien. Poza tym, masz
    tak duzo tech spersonalizowanych ustawien, ze warto o to walczyc? Moze
    czysty start bylby lepszy niz wrzucanie ustawien, ktore byc moze w
    niesprzyjajacych okolicznosciach beda mogly stwarzac problemy?

    Wracajac do roota na chwile: zainteresowalem sie platnosciami typu
    Android Pay. Co w warunkach korzystania?

    Aby korzystać z Android Pay, dodaj kartę banku, który oferuje ten
    rodzaj płatności.
    o Twoje dane są chronione. W aplikacji Android Pay nigdy nie
    udostępniamy prawdziwego numeru Twojej karty. Korzystamy z wirtualnego
    numeru konta, aby chronić Twoje dane.
    o Android Pay jest dostępny na wszystkich urządzeniach z Androidem,
    które nie są zrootowane (KitKat 4.4 i nowsze).

  • 43. Data: 2017-01-11 23:51:52
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    atm <...@v...pl> Wrote in message:
> [...]
    > o Android Pay jest dostępny na wszystkich urządzeniach z Androidem,
    > które nie są zrootowane (KitKat 4.4 i nowsze).

    Aha, ale czym właściwie jest Android Pay, jest przydatny w
    polskich warunkach i dlaczego, i czy ewentualne korzyści z niego
    wynikające są więcej warte niż zalety biorące się ze
    zROOT'owanego telefonu?

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 44. Data: 2017-01-12 00:05:02
    Od: atm <...@v...pl>

    On 11.01.2017 23:51, Yerine Ictimai wrote:

    > Aha, ale czym właściwie jest Android Pay, jest przydatny w
    > polskich warunkach i dlaczego, i czy ewentualne korzyści z niego
    > wynikające są więcej warte niż zalety biorące się ze
    > zROOT'owanego telefonu?

    Moj drogi, Internet zamkneli?
    https://www.youtube.com/watch?v=bUZF6_V5vvQ

    Poki co rewelacja to to nie jest ale wyglada obiecujaco.
    Chodzi mi o to, ze root zaczyna komplikowac zycie w zakresie codziennych
    czynnosci zwiazanych z np wspomnainymi platnosciami.
    Nie pamietam tez czy uposledza pobieranie aktualizacji bezpieczenstwa w
    Samsungu. Nie wspominajac juz o KNOX i gwarancji. Twoj model wyposazony
    jest w KNOXa, bo nie wiem czy kazdy ichni smartfon to ma?

  • 45. Data: 2017-01-12 01:01:03
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    atm <...@v...pl> Wrote in message:
> [...]
    > Samsungu. Nie wspominajac juz o KNOX i gwarancji. Twoj model wyposazony
    > jest w KNOXa, bo nie wiem czy kazdy ichni smartfon to ma?

    Jejku,a cóż Ty walczysz tak z tym ROOTem?
    Jak na razie, root jest więcej wart niż te wątpliwe atrakcje
    stock'owe, przykładowo: uporządkowanie wakelock'ów.

    Większość ludzi chyba potwierdzi, że dłużej działająca bateria
    jest dla nich bardziej warta niż Android Pay :)

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 46. Data: 2017-01-12 01:06:19
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    Yerine Ictimai <i...@y...ru> Wrote in message:
    > Większość ludzi chyba potwierdzi, że dłużej działająca bateria
    > jest dla nich bardziej warta niż Android Pay :)

    Albo reklamy.

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/