  • 1. Data: 2010-03-16 10:52:53
    Temat: ktoś chce spróbować dachowania? namawianie do łamania przepisów?
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    http://www.tvnwarszawa.pl/-1,1647923,0,,zamiast_mand
    atu_policja_zafundowala_im_dachowanie,wiadomosc.html
    lub
    http://tiny.pl/hg914

    Policja zamiast mandatu proponuje dachowanie w symulatorze.
    Może nie wszyscy, ale ja bym z chęcią skorzystał - czy mam to więc
    odebrać jako namawianie do łamania przepisów?
    Niestety mieszkam zbyt daleko, ale może ktoś z grupowiczów skorzysta i
    podzieli się wrażeniami?

  • 2. Data: 2010-03-16 11:03:47
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Rafał pisze:

> [...]
    > odebrać jako namawianie do łamania przepisów?
    > Niestety mieszkam zbyt daleko, ale może ktoś z grupowiczów skorzysta i

    Pomysl fajny... Ale wyliczanie piratów co "przed chwila jechali 77km/h"
    na 3 pasmowce jest troche smieszne...

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 3. Data: 2010-03-16 11:48:33
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Rafał" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jako namawianie do łamania przepisów?
    > Niestety mieszkam zbyt daleko, ale może ktoś z grupowiczów skorzysta i

    Wrazenia ? Przeżyłem prawdziwe dachowanie z 1,5 obrotu samochodu -
    gwarantuje ci, że nic fajego w tym nie ma.
    Poza tym tutaj samochód kręci sie powoli a w realu kręci sie o wiele
    szybciej wiec i siły inne działają na człowieka.
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2010-03-16 14:38:20
    Od: Stefan <s...@c...wp.pl>

    Rafał pisze:
    > [...]
    > Policja zamiast mandatu proponuje dachowanie w symulatorze.
    > [...]

    Ja bym to nazwał rożnem a nie symulatorem dachowania.

  • 5. Data: 2010-03-16 17:31:25
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Rafał nadaje:
    > Policja zamiast mandatu proponuje dachowanie w symulatorze.

    Na 11-tce policjanci łapią tych którzy przez zabudowany przelatują 120 i
    proponują przejście przez jezdnię w zamian za każdą stówkę mandatu.
    Większość próbuje kilka razy ale w końcu wolą zapłacić końcówkę.

  • 6. Data: 2010-03-16 17:41:14
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "JanKo" <b...@m...tu> wrote in message news:hnoboo$d18$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > proponują przejście przez jezdnię w zamian za każdą stówkę mandatu.
    > Większość próbuje kilka razy ale w końcu wolą zapłacić końcówkę.

    A wezma odpowiedzialnosc za tego, ktoremu sie nie uda?

  • 7. Data: 2010-03-16 20:28:13
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 16 Mar 2010 16:41:14 -0000, kamil wrote:

    >A wezma odpowiedzialnosc za tego, ktoremu sie nie uda?

    Nie nakazaja, proponuja.

    Ale czemu nie zaproponuja postawienia tam swiatel ?

    J.

  • 8. Data: 2010-03-17 09:20:18
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Nie nakazaja, proponuja.
    >
    > Ale czemu nie zaproponuja postawienia tam swiatel ?

    Bo źródło dochodu by im wyschło.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba