  • 1. Data: 2010-03-15 17:38:49
    Temat: 3 Hondy w pierwszej czwórce!
    Od: "Weronika Styka" <w...@g...pl>

    Witam,
    - wybaczcie, nie mogę się powstrzymać:

    http://tinyurl.com/5pvc9u

    Jak kogoś tym linkiem uraziłam, to z góry przepraszam.

    Pozdrawiam
    Weronika

  • 2. Data: 2010-03-15 18:15:10
    Temat: Re: 3 Hondy w pierwszej czwórce!
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Weronika Styka wrote:
    > Witam,
    > - wybaczcie, nie mogę się powstrzymać:
    >
    > http://tinyurl.com/5pvc9u
    >
    > Jak kogoś tym linkiem uraziłam, to z góry przepraszam.

    Kurcze, ten amerykański focus wyglądfa jak pół dupy zza krzoka ;) to kompletnie
    inne auto, niż focus w Europie!

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 3. Data: 2010-03-15 18:16:45
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Mon, 15 Mar 2010 16:38:49 +0000 (UTC), Weronika Styka napisał(a):

    > http://tinyurl.com/5pvc9u
    >
    > Jak kogoś tym linkiem uraziłam, to z góry przepraszam.

    Ja mam Alfę i mnie tym linkiem uraziłaś.

    BP, NMSP :)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 4. Data: 2010-03-15 19:28:25
    Od: Arek M <a...@g...pl>

    > - wybaczcie, nie mogę się powstrzymać:
    > http://tinyurl.com/5pvc9u
    > Jak kogoś tym linkiem uraziłam, to z góry przepraszam.

    Tutaj tez sie zalapała :)

    http://autofoto.pl/blogs/prezes/archive/2008/12/28/g
    eje-wybrali-najlepsze-samochody.aspx

    --
    PozdrawiAM!
    WRX/240KM

  • 5. Data: 2010-03-15 19:51:48
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

  • 6. Data: 2010-03-15 19:54:54
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 15 Mar 2010 19:28:25 +0100, Arek M napisał(a):

    > Tutaj tez sie zalapała :)
    >
    > http://autofoto.pl/blogs/prezes/archive/2008/12/28/g
    eje-wybrali-najlepsze-samochody.aspx

    I to od razu z gazem :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 7. Data: 2010-03-15 21:05:28
    Od: "GlennBp" <l...@o...pl>

    Tu tez sie zalapala.
    http://tinyurl.com/dh6pox
    Civic daje rade. 12 miejsce. sukces.

  • 8. Data: 2010-03-15 21:32:19
    Od: "Weronika Styka" <w...@g...pl>

    GlennBp <l...@o...pl> napisał(a):

    > Tu tez sie zalapala.
    > http://tinyurl.com/dh6pox
    > Civic daje rade. 12 miejsce. sukces.

    Próbujesz rozumnym ludziom przekazać wiadomość, że na "x" światowych marek
    samochodów w każdej klasie, pierwsze 10 to zawsze marki niemieckie?

    Pozdrawiam
    Weronika

  • 9. Data: 2010-03-15 21:33:51
    Od: maciej debski <m...@b...pl>

    On Mar 15, 4:38 pm, "Weronika Styka" <w...@g...pl>
    wrote:

    > - wybaczcie, nie mogę się powstrzymać:

    wybaczamy, ale nerwice natrectw mozna leczyc, wybierz sie do lekarza.

    mac

  • 10. Data: 2010-03-15 21:42:44
    Od: hamberg <r...@g...com>

    On 15 Mar, 19:28, Arek M <a...@g...pl> wrote:

    > Tutaj tez sie zalapała :)
    >
    > http://autofoto.pl/blogs/prezes/archive/2008/12/28/g
    eje-wybrali-najle...

    jak to bylo? - geje jezdza maserati a hondami to zwykle pedaly ;)

    bez urazy - to tylko parafraza pewnego dowcipu...