  • 1. Data: 2010-03-15 22:23:20
    Temat: TRAFIC 1995cm3 66KW prosze o opinie na temat silnika?
    Od: "marlenka99" <m...@p...fm>

    Witam, bardzo prosze o Wasza opinie na temat tego silnika? Jakie przebiegi
    zabijaja ta jednostke? Jakie sa plusy i minusy? Bardzo dziekuje za pomoc.

    Pozdr.
    m.

  • 2. Data: 2010-03-16 08:50:36
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Użytkownik "marlenka99" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
    Jakie przebiegi
    > zabijaja ta jednostke?

    troszkę nie na temat: w naszym kraju przebiegi rzędu 200tys km zabijają
    silniki, ja mam busa t4, jak kupowałem miał chyba 240kkm na liczniku, teraz
    ma chyba coś ponad 310kkm i z silnikiem nie ma problemów, ale w niemczech
    takie t4 stoją z przebiegiem 500-600kkm i z wyglądu są mniej zużyte niż ta
    moja, mogę więc tylko się cieszyć i sądzić że przebiegu mam chyba z
    700.000km ;P
    Z resztą wszystkie 10 letnie samochody mają 200kkm przebiegu, swego czasu
    szukałem czegoś z większym przebiegiem to znalazłem 1 sztukę! z
    interesujących mnie egzemplarzy (miała chyba 350kkm, pewnie skręcone z
    miliona ;p) Zastanawiałem się też nad kupnem trzy-latka, ale po co kupować
    auto 3 letnie jak ma tyle samo przebiegu co 10-letnie - też blisko 200kkm
    heheh ;PP
    Wiadomo- auto typu matiz może zrobić 10kkm rocznie, ale busa za 100kpln czy
    innej klasy auto za tyle lub więcej w 99,9% przypadków nie kupuje się aby
    stało pod domem (a jak tak jest to jeden właściciel ma to auto przez długie
    lata, ale znajdź starsze auto od 1 właściciela..)

  • 3. Data: 2010-03-16 08:55:48
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

> [...]
    > się aby stało pod domem (a jak tak jest to jeden właściciel ma to auto
    > przez długie lata, ale znajdź starsze auto od 1 właściciela..)
    Chcesz kupic Punto mk1 z pocztku 97' od pierwszego wlasciciela :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 4. Data: 2010-03-16 16:08:06
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Użytkownik "Gabriel'Varius'" <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:hnndg3$ud7$1@news.onet.pl...

    > Chcesz kupic Punto mk1 z pocztku 97' od pierwszego wlasciciela :-)
    > pozdrawiam

    no niestety takie roczniki rzadko są od 1 właściciela (w punto uwierzę w
    przebieg 10kkm rocznie, ale np rok temu kupiłem audi a6 1998r z przebiegiem
    210kkm, niedawno szukałem bmw e39 530d i wszystkie max 270kkm - mam uwierzyć
    w to, że tylko ja robię 50kkm rocznie a wszyscy pozostali wydają na auto
    200tys zł żeby nim nie jeździć? Busa kupiłem z przebiegiem 240kkm- jak
    zwykle nie patrzyłem na przebieg- jak silnik odpalił 'na cyk', a widać było
    że auto stało bo pełno było śmieci z drzewa to wziąłem i się udało
    (zapłaciłem 7000zł brutto, pewnie ze 4000zł dorzuciłem w ciągu pierwszych 3
    miesięcy)