  • 1. Data: 2010-08-22 19:11:01
    Temat: [pozdr?] Toruńska w DC
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    Jechałem sobie dzisiaj prawym pasem Toruńskiej,
    a lewym pomknął jakiś ciemny legionowski sedan.
    Dziwnie trąbił, a kierowca i pasażer pokazali
    mi trójkąt machając rękoma w powietrzu. Brzmi to
    dziwnie, wyglądało też dziwnie. Sedan nie był oklejony,
    a ja trochę się zdezorientowałem :D Pomyślałem,
    że albo "trójkąt" czyli naklejka PMS, albo coś mi zaczęło
    od Pandziorexa odpadać ;) Chwilę później byłem pod domem
    i nic nie odpadało. :] Może ktoś się przyzna, jeśli nie
    to pewnie nigdy nie dowiem się o co chodziło kierowcy. :P

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 2. Data: 2010-08-22 22:24:09
    Temat: Re: [pozdr?] Toruńska w DC
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-08-22 19:11, Rychu wrote:

> [...]
    > i nic nie odpadało. :] Może ktoś się przyzna, jeśli nie
    > to pewnie nigdy nie dowiem się o co chodziło kierowcy. :P

    Jesteś w słusznym przekonaniu, tom ja był wraz z małżą. I cieszę
    sie ze trafilem jednak na grupowicza a nie zombie z pogrobowa
    naklejką. Choć Twoja mina na początku wskazywała taki przypadek ;).

    Jestem oklejony, ale widać bardziej to od lewej strony. Nawiasem
    mówiąc kilka minut wcześniej na światłach przy Ekspresowej
    usłyszałem trąbienie nie wiem skąd i na kogo i nawet sie obejrzałem
    czy to nie na moją naklejkę.

    W każdym razie pozdrawiam i tu :)

    --

    memento lorem ipsum

  • 3. Data: 2010-08-23 00:00:12
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2010-08-22 22:24, elmer radi radisson pisze:
    > Jesteś w słusznym przekonaniu, tom ja był wraz z małżą. I cieszę
    > sie ze trafilem jednak na grupowicza a nie zombie z pogrobowa
    > naklejką. Choć Twoja mina na początku wskazywała taki przypadek ;).

    Czyli jednak grupowicze istnieją. :D
    Kiedyś spotkałem jakąś czarną Vectrę GTS na Wóycickiego,
    ale miała jakoś naklejkę nisko i dopiero po pewnym czasie
    zorientowałem się, że to grupowa, więc już nie trąbiłem.

> [...]
    > mówiąc kilka minut wcześniej na światłach przy Ekspresowej
    > usłyszałem trąbienie nie wiem skąd i na kogo i nawet sie obejrzałem

    U Ciebie nie widziałem naklejki, ciekawe jak z widocznością mojej.
    Zwłaszcza, że to nie jedyna naklejka na Pandziorexie. :]

    > W każdym razie pozdrawiam i tu :)

    Ja też...

    PS. Co to za auto było, bo nawet koloru nie pamiętam. ;)

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 4. Data: 2010-08-23 09:53:48
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-08-23 00:00, Rychu wrote:

    > U Ciebie nie widziałem naklejki, ciekawe jak z widocznością mojej.
    > Zwłaszcza, że to nie jedyna naklejka na Pandziorexie. :]

    No masz z pewnoscia wyrazona ekspresyjnie przynaleznosc pojazdu, ale
    jednak grupowa nalepka jest dosc charakterystyczna i wpada w oko
    a szczegolnie na bardziej plaskiej i pionowej szybie.

    > PS. Co to za auto było, bo nawet koloru nie pamiętam. ;)

    Mondeło

    --

    memento lorem ipsum

  • 5. Data: 2010-08-23 16:55:11
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 23 Aug 2010 00:00:12 +0200, Rychu <r...@a...pl>
    wrote:

    >Kiedyś spotkałem jakąś czarną Vectrę GTS na Wóycickiego,
    >ale miała jakoś naklejkę nisko i dopiero po pewnym czasie
    >zorientowałem się, że to grupowa, więc już nie trąbiłem.

    V-Tec na gościnnych wystepach w Warszawie? ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 6. Data: 2010-08-23 20:56:21
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "jerzu" <t...@p...onet.pl> wrote in message

    > V-Tec na gościnnych wystepach w Warszawie? ;)

    To samo pomyslalem ;-)

    --
    Axel