  • 51. Data: 2010-06-25 14:05:12
    Temat: Re: kupi3em kask z Lidla
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"Arni" to niejest kwestia bezwgledneij predkosci przelotowej. Hint:
    zbigimura :)

    Zbigimura to szelest przy moich predatorach...ale racja te - 25 czy 30 dB to
    wazna sprawa

    Tytus z fabryki

  • 52. Data: 2010-06-25 16:05:03
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    Tytus z fabryki pisze:
    ...>8
    > Strasznie mi sie podoba to stwierdzenie w swietle osiagow sikorki :)

    No, kochanienki. Bez przesady. Wroclaw - Krakow spokojnie na 8 pkt
    karnych... Gdyby nie koniecznosc zatankowania za bramkami to srednia
    byla by identyczna.
    Wprawdzie to nie byla Sikorka ale jej siostra blizniaczka.
    Chyba ze Zbigi cos zrobil by jego Sikora palila 4 l/100 km :))

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    Betvelwe

  • 53. Data: 2010-07-29 05:54:51
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Tytus z fabryki napisał(a):
    > ***"zbigi"
    >
    > Strasznie mi sie podoba to stwierdzenie w swietle osiagow sikorki :)

    Wal sie na cyce lafiryndo - Fabryka mowi 205km/h :P
    A jak szybko jezdze w rzeczywistosci, to juz moja slodka tajemnica ;)

    Sir Piernik napisał(a):
    [...]
    > Chyba ze Zbigi cos zrobil by jego Sikora palila 4 l/100 km :))

    No do 4 nie udalo sie zejsc. Ale blisko 5 byla juz nie raz :)

    >***"Arni" to niejest kwestia bezwgledneij predkosci przelotowej.
    > Hint: zbigimura :)

    No wlasnie moje wypierdrurki (o pardonsik! tlumiki!) sa malo slyszalne i
    meczace dla mnie gdy gnam autostrada. :)
    --
    zbigi i stopka zastepcza