  • 11. Data: 2014-08-28 23:07:24
    Temat: Re: kupujmy ajfony
    Od: masti <g...@t...hell>

    /

    > A niby jak mialoby sie oplacac?

    a u nas się opłaca :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 12. Data: 2014-08-28 23:08:05
    Od: masti <g...@t...hell>

    A.L. wrote:

    > Fajna zabawa jest
    >
    > http://nfctags.tagstand.com/

    NFC to nie jest RF-ID

  • 13. Data: 2014-08-28 23:22:53
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    masti wrote:
    > NFC to nie jest RF-ID

    NFC to takie RF-ID, które jest jednocześnie czytnikiem jak i tagiem.
    http://jdtech.pl/2014/04/nfc-podstawy.html

  • 14. Data: 2014-08-29 01:35:54
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Thu, 28 Aug 2014 21:08:05 +0000 (UTC), masti <g...@t...hell> wrote:

    >NFC to nie jest RF-ID

    RDID to pojecie generyczne. NFC nalezy do kategorii RFID

    A.L.

  • 15. Data: 2014-08-29 01:36:36
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Thu, 28 Aug 2014 21:07:24 +0000 (UTC), masti <g...@t...hell> wrote:

    c/

    >a u nas się opłaca :)

    W ksiezycewej ekonomi iwszystko moze sie oplacac

    A.L.

  • 16. Data: 2014-08-29 01:53:52
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:lto5nl$r1$1@dont-email.me...

    > NFC to nie jest RF-ID

    Czasami zachowujesz się jak taki mały, ujadający przy nogawce piesek.

  • 17. Data: 2014-08-29 11:01:48
    Od: masti <g...@t...hell>

    A.L. wrote:

    fc/

    > W ksiezycewej ekonomi iwszystko moze sie oplacac

    a gdzie jest ta księżycowa ekonomia?
    Bo jak na razie to rynek jest tak konkurencyjny, że super mądre koncerny
    wchodzące do Polski padają bo ich model biznesowy jest przestarzały

  • 18. Data: 2014-08-29 16:23:48
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Fri, 29 Aug 2014 09:01:48 +0000 (UTC), masti <g...@t...hell> wrote:

    nfc/

    >a gdzie jest ta księżycowa ekonomia?
    >Bo jak na razie to rynek jest tak konkurencyjny, że super mądre koncerny
    >wchodzące do Polski padają bo ich model biznesowy jest przestarzały

    Rozsmieszyles mnie do lez. Z ta "konkurencyjnoscia rynku". Chyba na
    grabie i lopaty

    Mzoe wiec mi objasnisz, na czym mialyby polegac oszczednsci z
    wprowadzenai platnosci przy pomocy NFC? Trzeba nowe czytniki, nowy
    soft, nowe procedury. A stare czytniki i tak musza zostac. Ze szybciej
    niz karta? RAczej wolniej. Klient musi wyciagnac telefon, wywolac
    aplikacje, ponaciskac pare guzikow. W Starbuksie mozna palcic
    telefonem. tak ico placi jest pzreklenstwem kolejki, bo robi zator

    Niestety, czesto nowoczesnosc okozuje zie "nowoczesnoscia"

  • 19. Data: 2014-08-29 17:47:53
    Od: masti <g...@t...hell>

    A.L. wrote:

    -nfc/

    > Rozsmieszyles mnie do lez. Z ta "konkurencyjnoscia rynku". Chyba na
    > grabie i lopaty

    powiedz to tym co się rakiem wycofali bo nie dali rady

  • 20. Data: 2014-08-29 17:53:08
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    masti <g...@t...hell> wrote:

    > powiedz to tym co się rakiem wycofali bo nie dali rady

    O kim mowisz?