  • 11. Data: 2020-03-22 21:39:44
    Temat: Re: ładowarka do akumulatorków AAA
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2020-03-22 o 21:15, PeJot pisze:

> [...]
    duct/b/c/bc700u.pdf

    > Ja tam oryginału nie mam, ale papier tak samo rzecze:
    >
    > https://www.hurt.com.pl/doc/ladowarka_bc700.pdf
    >
    > A że w realu jest *tylko* 200 mA dla AAA to już inna sprawa :|
    Aż z ciekawości sprawdziłem. Nie mam pod ręką AAA, ale po podpięciu AA
    pod styki dedykowane do AAA *jedyny* prąd ładowania to 200 mA.

    700 mA w instrukcji może i ładnie wygląda, ale ładowanie konsumenckich
    AAA takim prądem niekoniecznie może się ładnie kończyć.

    BTW: instrukcja powiada:

    Max charging capacity (capacity of rechargeable batteries) : 3000 mAh

    co swego czasu mi nie przeszkadzało, by przy użyciu BC700 i DIY adaptera
    obsługiwać akumulatory typu C o pojemnościach ~ 4000 mAh.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 12. Data: 2020-03-22 22:41:17
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 22.03.2020 o 16:51, PeJot pisze:
    > 700 mA dla AA to prawie 1C. Może być światło i dźwięk :>

    Ojtam, ojtam. BC1000 ładuje prądem do 1800 mA.

    MJ

  • 13. Data: 2020-03-23 09:06:46
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 22.03.2020 o 20:40, Grzegorz pisze:
    > a co powiecie nt
    > https://www.vapecity.pl/pl/nowosci/9143/golisi-s4-%C
    5%82adowarka-kana%C5%82owa-9119-detail
    > ?

    oCharger will not restart when voltage drops.
    oNiMH is always charged at 0.5A
    The buttons can be used to change what is displayed, but do not affect
    the charging. Current selection depends on slot used and number of
    batteries. The default charge current for 1 or 2 cells is 1A, this is
    rather high for small cells. To fix this always put at least 3 batteries
    in the charger when charging
    This is a fairly simple charger to use with no selections, but this also
    means it is a bit difficult to charge small cells with the correct
    current (There must be 3 batteries in the charger). Restricting the 2A
    current to a specific slot, means that it is always possible to charge a
    single cell at 1A.

    I to by było na tyle.
    P.P.

  • 14. Data: 2020-03-23 12:13:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PeJot" napisał w wiadomości grup

    duct/b/c/bc700u.pdf

    >Ja tam oryginału nie mam, ale papier tak samo rzecze:
    >https://www.hurt.com.pl/doc/ladowarka_bc700.pdf
    >A że w realu jest *tylko* 200 mA dla AAA to już inna sprawa :|

    Mam te druga, tzn
    https://www.hurt.com.pl/ladowarka-akumulatorkow-ni-m
    h-profesjonalna-bc-700-p1640.html

    firmy techno line, i oba typy mozna ladowac 200, 500 lub 700.
    A styki AA i AAA wykazuja 0 ohm miedzy soba.

    J.

  • 15. Data: 2020-03-23 12:37:35
    Od: Cezar <c...@t...pl.nospam>

    On 23/03/2020 11:13, J.F. wrote:
> [...]
    h-profesjonalna-bc-700-p1640.html

    > firmy techno line, i oba typy mozna ladowac 200, 500 lub 700.
    > A styki AA i AAA wykazuja 0 ohm miedzy soba.

    O ile pamiętam prąd ładowania i tryb pracy można zmieić tylko przez 5s
    po włączeniu więc może nie zdążyłeś przełączyć?

  • 16. Data: 2020-03-23 14:44:50
    Od: Grzegorz <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

> [...]
    > current (There must be 3 batteries in the charger). Restricting the 2A
    > current to a specific slot, means that it is always possible to charge a

    możesz to napisać po Polsku ?

  • 17. Data: 2020-03-23 17:36:01
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 23.03.2020 o 14:44, Grzegorz pisze:

    > możesz to napisać po Polsku ?

    W dużym skrócie to urządzenie jest bez sensu.

    P.P.

  • 18. Data: 2020-03-23 21:03:49
    Od: Grzegorz <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    > W dużym skrócie to urządzenie jest bez sensu.

    ^^^^^^^ z jakiego powodu ?

  • 19. Data: 2020-03-24 08:35:26
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 23.03.2020 o 21:03, Grzegorz pisze:

    > ^^^^^^^ z jakiego powodu ?

    A wystarczyło użyć googlowego translatora:

    Ładowarka nie uruchomi się ponownie, gdy spadnie napięcie.
    o NiMH jest zawsze ładowany 0,5A
    Przyciski mogą być używane do zmiany wyświetlanego obrazu, ale nie
    wpływają na ładowanie. Aktualny wybór zależy od zastosowanego gniazda i
    liczby akumulatorów. Domyślny prąd ładowania dla 1 lub 2 ogniw wynosi
    1A, jest raczej wysoki dla małych ogniw. Aby to naprawić, zawsze ładuj
    co najmniej 3 baterie do ładowarki
    Jest to dość prosta ładowarka, w której nie można wybierać, ale oznacza
    to również, że ładowanie małych ogniw odpowiednim prądem jest nieco
    trudne (w ładowarce muszą znajdować się 3 baterie). Ograniczenie prądu
    2A do określonego gniazda oznacza, że zawsze można naładować jedną
    baterię przy 1A.

    P.P.

  • 20. Data: 2020-03-24 21:19:55
    Od: t-1 <t...@t...pl>

> [...]
    > trudne (w ładowarce muszą znajdować się 3 baterie). Ograniczenie prądu
    > 2A do określonego gniazda oznacza, że zawsze można naładować jedną

    to może ta?

    https://bratex.org/pl/p/ladowarka-profesjonalna-ever
    Active-NC-1000-PLUS-/3273?gclid=CjwKCAjw3-bzBRBhEiwA
    gnnLCqUUJJqKjedLbH0EhBwcMnD0M5iINSQNiv3SdotHv2H4pSX5
    mm3h3hoCgA4QAvD_BwE