  • 1. Data: 2020-03-23 02:08:17
    Temat: nowe telewizory
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    to szajs. Ubogie terminale do oglądania reklam w menu i serwisów stream
    plus szpiegowanie. BT nie widzi słuchawek. Chyba tylko soundbary z
    białej listy.

    Kupiłem w lutym, po miesiącu się zepsuł :) Nie reaguje na pilota.

    Mój stary tv z 2009r śmiga jak złoto. Ma lepszy obraz, podświetlanego
    pilota, wiecej wejść, pip i wyłaczanie obrazu. Eco i czujnik
    oświetlenia działają jak powinny.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 2. Data: 2020-03-23 02:44:17
    Temat: Re: nowe telewizory
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-03-23 o 02:08, PiteR pisze:
> [...]
    >
    > Mój stary tv z 2009r śmiga jak złoto. Ma lepszy obraz, podświetlanego
    > pilota, wiecej wejść, pip i wyłaczanie obrazu. Eco i czujnik

    eee. chyba dramatyzujesz.
    W styczniu kupiłem 65" LG - bo już minęło 5 lat od kupienia
    poprzedniego, poza tym zdążyłem się przeprowadzić, mam większą ścianę :)

    I jestem (tfu odpukać) bardzo zadowolony. Dużo lepszy od poprzedniego
    samsunga. Tylko oczywiście wybrałem model nieco lepszy niż "najtańsze),
    dodatkowo z obsługą głosem. I to jest zajefajne - nawet dla mnie, który
    TV nie ogląda wcale.

    Żona ogląda ( właściwie tylko te netfilksy i inne ) - ale telewizor jest
    całkiem OK.

    Może więc po prostu źle wybrałeś :)

  • 3. Data: 2020-03-23 08:03:45
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

> [...]
    >
    > Mój stary tv z 2009r śmiga jak złoto. Ma lepszy obraz, podświetlanego
    > pilota, wiecej wejść, pip i wyłaczanie obrazu. Eco i czujnik

    To weź napisz co to a nie ogólnikami i enigmatycznie:)
    również jak niedzielny mam LG (ale starocie) i następny też będzie LG
    (ale te stare się zepsuć nie chcą)

  • 4. Data: 2020-03-23 10:27:09
    Od: Irokez <n...@w...pl>

> [...]
    > białej listy.
    >
    > Kupiłem w lutym, po miesiącu się zepsuł :) Nie reaguje na pilota.

    TV Manta?

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2020-03-23 12:44:43
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Mój stary tv z 2009r śmiga jak złoto. Ma lepszy obraz, podświetlanego
    > pilota, wiecej wejść, pip i wyłaczanie obrazu. Eco i czujnik

    Podaj model pilota podświetlanego lub model TV, z którym był kupiony.

    Zanabyłem w zeszłym roku Samsunga Q60RAT z jakimś szczątkiem pilota. Dla
    mnie jest to nie do użytku.
    Miałem jeszcze dwa inne piloty Samsunga, ale brakowało mi w nich
    istotnych dla mnie klawiszy.
    Zakupiłem oryginalny pełny pilot dla tv Q60R, ale rozmieszczenie
    przycisków jest dla mnie irytujące, wszystkie przyciski podobne.

    Szukam jakiegoś dobrego pilota dla smart-tv.

    Jeszcze jedno:
    Teraz trzeba kupować TV mający obsługę H.265, który wejdzie niebawem w
    Polsce.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 6. Data: 2020-03-23 12:57:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >przycisków jest dla mnie irytujące, wszystkie przyciski podobne.

    >Szukam jakiegoś dobrego pilota dla smart-tv.

    Moze byc jeszcze trudniej, jak masz swoje przyzwyczajenia.

    >Jeszcze jedno:
    >Teraz trzeba kupować TV mający obsługę H.265, który wejdzie niebawem
    >w Polsce.

    To jest to "DVB-T2" o ktorym trąbią, czy trzeba patrzec w specyfikacje
    ?

    J.

    P.S. A propos - jak w tych TV z numeracja uzytkownika ?
    bo ja bym sobie numerki programow poprzestawial, a to sie okazuje
    niemozliwe, lub trudne, lub gubione czesto ... wiec jakis backup by
    sie przydal i mozliwosc edycji na komputerze.

    I jeszcze niespodzianka z kablowki - TVN7 czesto mi zmienia jezyk na
    angielski.
    Musze w menu wybrac pierwszy jezyk , nie pokazane jaki - ale nadal
    angielski, potem drugi - i juz jest polski.

    Kablowka winna czy dekoder ?

    J.

  • 7. Data: 2020-03-23 14:12:57
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-03-23 o 12:57, J.F. pisze:
    > wiec jakis backup by sie przydal i mozliwosc edycji na komputerze.

    Przerabiałem to ostatnio.
    Program ChanSort, ma wszystko. A backup to chyba każdy TV ma na pendriva.

    A przy okazji TV i kolejności programów. Ustawiałem znajomym kolejność
    programów w Sony. Działy się takie cuda, że do dziś nie wiem czym
    spowodowane.
    Wgranie kilka sekund wcześniej wysłanej listy programów na pendriva (bez
    żadnej zmiany) z powrotem do TV powoduje spadek siły sygnału.
    I część programów pikseloza, część działa, część info o braku sygnału.

    Włączenie wyszukiwania programów od nowa zwiększa siłę sygnału i
    wszystkie programy są.

    Faktem było, że kabel łączący TV z gniazdkiem był zły :-)
    Po wymianie problem znikł. Sygnał jest słabszy po zmianie kolejności,
    ale na tyle silny, że programy są ok.

    Robert

  • 8. Data: 2020-03-23 14:20:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

> [...]

    >A przy okazji TV i kolejności programów. Ustawiałem znajomym
    >kolejność programów w Sony. Działy się takie cuda, że do dziś nie

    Zachecasz :-)

> [...]

    >Faktem było, że kabel łączący TV z gniazdkiem był zły :-)
    >Po wymianie problem znikł. Sygnał jest słabszy po zmianie kolejności,

    Ciekawe.
    Nasuwa mi sie niedokladne ustawienie czestotliwosci.
    Jakos nie przewidzieli ulamkowych czesci MHz ?

    Albo zapisuja z przecinkiem a czytaja z kropka ?

    J.

  • 9. Data: 2020-03-23 14:41:51
    Od: s...@g...com

    W dniu niedziela, 22 marca 2020 20:08:40 UTC-5 użytkownik PiteR napisał:
> [...]
    >
    > Mój stary tv z 2009r śmiga jak złoto. Ma lepszy obraz, podświetlanego
    > pilota, wiecej wejść, pip i wyłaczanie obrazu. Eco i czujnik

    Po co go podlaczyles do internetu?
    Ten z 2009 tez masz skonfigurowany zeby ci sie z chmura laczyl?

    Kup se androidowego dongla albo postaw jakies male pc z wgranym jakims softem do
    ogladania filmow i jutuba i nie bedziesz cierpial.

  • 10. Data: 2020-03-23 16:08:55
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-03-23 o 14:20, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Robert Wańkowski"  napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Zachecasz :-)

    Hmmm... Czego?

    > Ciekawe.
    > Nasuwa mi sie niedokladne ustawienie czestotliwosci.
    > Jakos nie przewidzieli ulamkowych czesci MHz ?
    >
    > Albo zapisuja z przecinkiem a czytaja z kropka ?

    https://youtu.be/1_yMgL0Njb0

    https://youtu.be/Km4wLNgXtIw

    Widok ekranów przed i po wgraniu listy programów.

    Na innych programach, gdzie była pikseloza siła sygnału była taka sama
    przed i po, ale jakość przed była na 90% a po 0%.

    I przy zmianie kolejności pilotem, też tak samo się działo.

    Robert