  • 1. Data: 2010-11-29 20:28:57
    Temat: ladowarka samochodowa LAPTOP / NETBOOK
    Od: "kyte" <k...@n...com>

    Witam. Bardzo prosze o porade. Poszukuje dobrego sprawdzonego modelu
    zasilacza (z roznymi koncowkami) do samochodu na 12 i 24V. Chcialbym aby
    zasilacz dawal sobie rade z netbookiem i lapkiem HP 17" (dv1150 link:
    http://bwindia.net/bwfiles/images/Laptop%20HP%20Pavi
    lion%20DV7-2213TX%20With%20CC.jpg)

    Czy mozecie podeslac dobre sprawdzone modele. Dzieki.
    F.

  • 2. Data: 2010-11-30 08:25:23
    Temat: Re: ladowarka samochodowa LAPTOP / NETBOOK
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    On 2010-11-29 21:28, kyte wrote:
> [...]
    > http://bwindia.net/bwfiles/images/Laptop%20HP%20Pavi
    lion%20DV7-2213TX%20With%20CC.jpg)

    > Czy mozecie podeslac dobre sprawdzone modele. Dzieki.

    Najbardziej uniwersalne rozwiązanie to IMHO dobra przetwornica z 230V na
    wyjściu.

    Piotr

  • 3. Data: 2010-11-30 15:03:48
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Do HP kupiłem oryginalny zasilacz 110/230V AC/12V DC.
    Można go zasilać i z sieci i z zapalniczki.
    Są dwa modele 65 W i 90 W, mam ten "słabszy", ale i tak jest sporo większy i cięższy
    od standardowego 110/230V 65W.
    Ma na sobie guzik do włączania ładowania aku ( w instrukcji: "nie ładuj aku podczas
    lotu samolotem").

    -----

  • 4. Data: 2010-11-30 17:16:05
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ąćęłńóśźż" id33ob$cec$...@n...net.icm.edu.pl

    > Do HP kupiłem oryginalny zasilacz 110/230V AC/12V DC.
    > Można go zasilać i z sieci i z zapalniczki.

    Moim zdaniem wszystkie notebooki (i netbooki oraz laptopy)
    powinny mieć w standardzie takie zasilacze. Barun produkował
    kiedyś golarki, które można było ładować prądem stałym lub
    przemiennym (bez znaczenia, czy 50 Hz, czy 60 Hz) napięciem
    od 12 V do 240 V... (chyba mam jeszcze trzy takie -- jedna
    ma spalony silnik)

    Ciekawe, dlaczego. :)

    --
    ^ 750 749 ^c 440 12 łyknąłem już
    Ventolin 438
    | 740 brak . 14 18 23 739 F|l 430 14
    | 730 Telfexo 12 . 1617 .20 729 E|i 420 070809 . . . 16
    20 416
    P|l 720 . 22 719 V|t 410 10 12 15
    19 21 23 410
    E|/ 710 07 . 709 |r 400 13
    399
    F|m 700 08091011 *13 15 *19 *21 690 1|y 390 11
    17 395

  • 5. Data: 2010-11-30 20:17:06
    Od: "friday" <f...@o...com>

    Witam, spisalem dzisiaj wartosci z jednego i drugiego zasilacza:

    1) LAPTOP DV1150 17"

    wejscie: 100-240V - 1.5A
    wyjscie: 19V - 4.7A (90W max)

    2) NETBOOK
    wejscie: 100-240V 1A
    wyjscie: 19V - 2.1A

    Czy moglbys podac model swojego zasilacza. Chcialbym najbardziej zakupic cos
    pod 12 i 24V. Czy jesli na zasilaczu jest napisane na wyjsciu 19V 5.5A moze
    sie okazac ze zasilacz nie bedzie wlasciwy to netbooka?

    Dziekuje i pozdr.
    F.

  • 6. Data: 2010-12-01 14:30:57
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    ED993AA 65W
    Przy czym jest sporo większy i cięższy od standardowego 90W (a nie od standardowego
    65W jak pomyłkowo napisałem).
    W komplecie przejściówka z grubej wtyczki HP ze środkowym pinem na cienką wtyczkę HP
    bez pina.

    -----