  • 1. Data: 2012-06-05 16:49:35
    Temat: [lamer] jak to działa
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    nie jest mi to do niczego potrzebne, ale ciekawość mnie zżera...

    czasem trafiam na dziwny rodzaj drukarek, zwykle są to drukarki wyższych
    klas... chodzi o to, że pojemniki na tusze w tych drukarkach są umieszczone
    nieruchomo z boku drukarki... głowica lata oczywiście normalnie... jak to
    cholerstwo działa?
    przyglądałem się z różnych stron całkiem długo i nie widzę, żadnego wężyka
    pomiędzy głowicą a tuszami, zresztą to by nie działało bo szybko by
    wysychało...

    jak to jest skonstruowane?

    P.S.
    taka ciekawostka dla rozluźnienia napiętej ostatnio atmosfery...

  • 2. Data: 2012-06-05 19:33:21
    Temat: Re: [lamer] jak to działa
    Od: "Hals" <u...@v...pl>

    > przyglądałem się z różnych stron całkiem długo i nie widzę, żadnego wężyka
    > pomiędzy głowicą a tuszami, zresztą to by nie działało bo szybko by
    > wysychało...
    >
    > jak to jest skonstruowane?

    Indukcyjnie

    Hals

  • 3. Data: 2012-06-05 19:35:04
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Indukcyjnie

    indukcyjne to Ty masz sprzężenie mózgu z dupą...
    że nie wiadomo gdzie jest co...

  • 4. Data: 2012-06-05 20:22:28
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    identyfikator: 20040501 wrote:

    > indukcyjne to Ty masz sprzężenie mózgu z dupą...
    > że nie wiadomo gdzie jest co...

    hehe to było dobre :)
    tam są cieniutkie rurki

    jeffrey

  • 5. Data: 2012-06-05 20:37:22
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    żart.

  • 6. Data: 2012-06-05 21:11:40
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:4fce4e6a$0$1317$65785112@news.neostrada.pl...

    > hehe to było dobre :)
    > tam są cieniutkie rurki

    Takowoż. Robiłem u klienta drukarkę sieciową, z dużymi zbiorniczkami, że nie
    zmieściły by się przy głowicy. Były rzeczywiście rureczki, a cała procedura
    napełniania wstępnego i ostatecznego uruchomienia, zajęła kupę czasu, trochę
    ponad pół godziny. Dodatkowo pobiłem się z antywirusem (legalny NOD32),
    który blokował instalację sterów, ale udało mi się to pokonać przez jego
    całkowite wyłączenie (w usługach "wyłączone"), instalację, która poszła
    gładko, ponowne włączenie, jak ruszyło, działało przepięknie. Chciałem nawet
    popatrzeć, jak to się w tych rureczkach przelewa przy napełnianiu, ale
    maszyna wstydliwa była i protestowała, gdy uchylić pokrywę :))

  • 7. Data: 2012-06-05 21:13:43
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik Jeffrey napisał:

    > hehe to było dobre :)
    > tam są cieniutkie rurki

    Jeśli dwumilimetrowe rury można nazwać cieniutkimi to oczywiście masz
    rację (hint: tłumaczyłem kumplowi na czym polega część praktyczna mojej
    pracy magisterskiej - "...i w tej ceramicznej płytce są takie duuuuże
    otwory w których siedzą takie duuuuże miedziane złocone kapelusze z
    diodą na górze, cały milimetr średnicy mają!")

    --
    Darek

  • 8. Data: 2012-06-05 22:04:14
    Od: "Hals" <H...@v...pl>

[...]

    Systemy CISS (takie z cieniutkimi rureczkami :-) )są tak popularne że google
    na pierwszym miejscu je wypluwa.
    Identyfikator sobie z was jajca robi i pytania zadaje jak dziecko z ADHD
    które nie słucha odpowiedzi tylko podnieca się że zwrócił na siebie uwagę
    matki.
    I tak należy go traktować.
    Będzie bluzgał, ale musicie go kochać :-)

    Hals.

  • 9. Data: 2012-06-05 22:17:47
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Hals" <H...@v...pl> napisał w wiadomości
    > I tak należy go traktować.
    > Będzie bluzgał, ale musicie go kochać :-)

    Mnie tam za skórę nie zalazł, nie mam powodu sobie blokować :)
    A ogólnie - w swoim OE, jak coś mi nie podchodzi, robię CTRL-W,Z i... czego
    oczy nie widzą, tego sercu nie żal :))) Wtedy nawet nie rozważam o miłości,
    czy (nie)kochaniu :) Po prostu nie widzę problemu :))

  • 10. Data: 2012-06-05 22:34:04
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    to gdzie w końcu ten mózg znalazłeś?