    From: skushinski <s...@n...pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: lamerskie pytanie: sygnalizowanie zmian na stronie
    Date: Fri, 09 Jan 2009 14:34:23 +0100

    witam
    nie jestem pewien czy to TG, ale ta wydaje mi się najodpowiedniejszą do
    uzyskania przynajmniej wstępnej orientacji: zrobiłem mianowicie mały i
    dość prymitywny czat/forum dla niewielkiej, zamkniętej grupy znajomych;
    działa nieźle, ale brakuje jednego drobiazgu, który bardzo przydałby się
    wszystkim użytkownikom: mianowicie sygnalizowania nowych wpisów i ew.
    zalogowania się nowego użytkownika, tak jak to jest w popularnych
    komunikatorach czy programach pocztowych -przez miganie ikonki
    zminimalizowanej przeglądarki. Ustrojstwo jest oparte o JS z elementami
    Ajaxa i oczywiście PHP/mysql. Jeśli to coś pomoże -wszyscy użytkownicy
    korzystają z FF 2/3 pod XP. W znanych mi podręcznikach nie ma na ten
    temat słowa, trochę googlałem, ale bezskutecznie, może dlatego że nie
    bardzo wiem o co pytać. Z pokorą i wdzięcznością przyjmę wszelkie
    sugestie, łącznie z odesłaniem na właściwą grupę ;-)