    Date: Fri, 12 Sep 2014 23:33:55 +0200
    From: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: laptop do pracy 2500zl

    W dniu 2014-09-12 o 20:54, Uncle Pete pisze:

    > Delle akurat są jedne z najtańszych przy zbliżonej konfiguracji (jak
    > porównasz wszystko dokładnie). Kiedy wybierałem, jaki laptop kupić, nie
    > zauważyłem jakiejś konkurencji dużo atrakcyjniejszej cenowo. Zresztą już
    > sam wymóg matowej matrycy zawęża poszukiwania drastycznie :)
    >
    > Plus jednak chyba przyzwoita obsługa gwarancyjna (laptopy lubią się
    > psuć). Poczytaj o problemach z serwisowaniem różnych marek. Na ogólnym
    > tle na plus odstaje HP (potwierdzam z doświadczenia osobistego) i
    > właśnie Dell (tu tylko polegam na opinii innych, u mnie na razie
    > wszystko działa).

    Serwis Dell, jest IMO najlepszym. Zgłaszasz usterkę, w zależności jaka
    ona jest to albo serwisant przyjeżdża i naprawia, albo daną część (np.
    dysk) wymieniasz samemu i odsyłasz na koszt Della. A podświetlana
    klawiatura to bajka. Jak kupiłem szefowi laptopa z podświetlaną
    klawiaturą, to też chciałem mieć taką przy stacjonarnym. Tylko zwróć
    uwagę jakie są warunki gwarancyjne, bo się czasem różnią. Czasami opłaca
    się dopłacić do complite care. Ale podstawą jest NBD (next business day).