  • 1. Data: 2009-03-24 18:53:10
    Temat: ladowanie bateri notebooka w samochodzie
    Od: leon <l...@n...interia.pl>

    Witam

    Jest notebook i ladowarka uniwersalna podlaczana do gniazda w samochodzie
    ciezarowym.
    I teraz problem. Netbook dziala ale nie laduje juz baterii. Bateria jest
    sprawna bowiem podlaczna do
    zwyklego gnizdka laduje sie bez rpoblemu.
    Jakies pomysly ?

    leon

  • 2. Data: 2009-03-24 19:09:26
    Temat: Re: ladowanie bateri notebooka w samochodzie
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Tue, 24 Mar 2009 19:53:10 +0100, leon napisał(a):

> [...]
    > sprawna bowiem podlaczna do
    > zwyklego gnizdka laduje sie bez rpoblemu.

    Pewnie daje za małe napięcie. Typowa ładowarka daje około 17 V. Trzeba
    czegoś mniej "uniwersalnego" żeby zasilić z gniazdka od zapalniczki.

  • 3. Data: 2009-03-24 20:35:37
    Od: Padre <P...@n...net>

    leon pisze:
> [...]
    > sprawna bowiem podlaczna do
    > zwyklego gnizdka laduje sie bez rpoblemu.

    Della na przykład nie naładujesz uniwersalną ładowarką bo fabryczna ma
    dodatkowy przewód którym laptop dogaduje sie z ładowarka w kwestii jej
    oryginalności.

  • 4. Data: 2009-03-24 20:43:50
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Jakies pomysly ?

    badziewna ladowarka ?

    oryginalne ibm/lenovo laduja bez problemu Txx(pisze o nich bo z nimi mam do
    czynienia a nie ze wychwalam jako jedyna frime ktorej notebooki sie laduja w
    samochodzie :)

    --
    pzdr
    piotrek

  • 5. Data: 2009-03-26 08:59:39
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    leon pisze:
> [...]
    > sprawna bowiem podlaczna do
    > zwyklego gnizdka laduje sie bez rpoblemu.

    Nie lepiej zamiast uniwersalnej ładowarki wybrać tańszą przetwornicę na
    230V?