  • 11. Data: 2012-03-06 21:22:00
    Temat: Re: lekki netbook z SSD i dobrym akumulatorem
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2012-03-06 18:30, BAREK pisze:
    > Co ciekawego w pułapie do 5, no maksimum 6 tysięcy brutto trochę
    > lżejszego można znaleźć?

    http://www.samsung.com/pl/consumer/pc-peripherals-pr
    tinters/ultra-mobile-pc/essential/NP350U2A-A02PL

    2300-2499 brutto
    mają w ME

    --
    radar

  • 12. Data: 2012-03-07 03:37:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <s...@s...net> wrote in message
    > Pszemol nabazgrał(a):

    > Albo troszkę droższy:
    >
    > TOSHIBA Z830-11F i5-2467M 6GB 128GB 13,3 INTHD W7H

    Nie wiem... miałem dwa laptopy Toshiba (większe ekrany)
    i niestety nie mogę polecić Toshiby więcej nikomu...
    Nie było totalnie źle ale nie byłem zachwycony, niestety.
    Dla siebie kupię teraz coś innego - dam innej firmie szansę.

  • 13. Data: 2012-03-07 07:21:12
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Pszemol nabazgrał(a):

> [...]
    > Nie było totalnie źle ale nie byłem zachwycony, niestety.
    > Dla siebie kupię teraz coś innego - dam innej firmie szansę.

    Kiedyś faktycznie Toshiba nie miała super sprzętu ale obecnie są ta naprawdę
    fajne sprzęty, tak samo jak kiedyś się mówiło na Samsunga czy LG że to tanie
    kiepskie koreańce :)

  • 14. Data: 2012-03-08 04:11:54
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Pszemol nabazgrał(a):

    > Kiedyś faktycznie Toshiba nie miała super sprzętu ale obecnie są ta
    > naprawdę fajne sprzęty, tak samo jak kiedyś się mówiło na Samsunga czy LG
    > że to tanie kiepskie koreańce :)

    Zdefiniuj "kiedyś"? Bo jeden z tych laptopów jest z 2006 roku i do
    dziś się męczę z jego upierdliwym czujnikiem klapy włączającym mi
    laptopa w torbie i wyparowującym mi całą baterię w ciepło wnętrza
    torby, a drugi z 2008 i mu nie działało HD-DVD nawet na próbkach
    płyt dostarczonych przez tą samą Toshibę w promocji: Gladiator się
    zacinał w czasie odtwarzania, nie wiedzieć czemu.... Ten drugi laptop
    bez podstawki chłodzącej nie jest w stanie dziś pochodzić 10 minut
    bez przegrzewania się.
    Dla porównania, laptop Sony kupiony 4 lata temu dla studentki:
    upuszczany, strącany, obijany działa do dziś bez zarzutu mimo że
    ma uszkodzony LCD, oderwaną klapkę szuflady DVD i wyłamane
    gniazdko Ethernet - Windows działa bez zarzutu, bez podstawek
    chłodzących i bez jakichś dziwnych i niewytłumaczalnych fochów...

  • 15. Data: 2012-03-08 08:00:29
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Pszemol nabazgrał(a):

> [...]
    > zacinał w czasie odtwarzania, nie wiedzieć czemu.... Ten drugi laptop
    > bez podstawki chłodzącej nie jest w stanie dziś pochodzić 10 minut

    Mam doświadczenie z dobrymi Toshibami od jakiś 2-3 lat i spisują się
    naprawdę dobrze.

> [...]
    > gniazdko Ethernet - Windows działa bez zarzutu, bez podstawek
    > chłodzących i bez jakichś dziwnych i niewytłumaczalnych fochów...

    Mam SONY od 2 lat i jestem zadowolony :) z wad SONY to przegrzewanie się
    (może tak mają i5) i kiepska bateria po 2 latach. Poza tym rewelacja :)