  • 1. Data: 2012-03-04 16:18:29
    Temat: HDD SATA z 1 "damaged sectors"
    Od: Jan <k...@g...com>

    Witam i Pytam.
    Testy przeprowadziłem programem HD Tach v.2.55 oraz HD Tune Pro v.5.0.
    Obydwa programy stwierdziły istnienie 1 "damaged sectors".
    - coś słyszałem, że warto założyć na takim dysku partycje, które by
    "omijały" uszkodzony obszar.
    Mogę/powinienem używać tego dysku?
    Czym i jak go naprawić?

    Proszę o pomoc. Dziękuję.

    ark_scan_1.PNG</
    a>
    a7f62405fe65.png.html>crystal_disk_info_4.2.0_seagat
    e_320gb_UWAGA.PNG</
    a>
    6a2e179fb795.png.html>error_scan_1_1damaged_block.PN
    G</a>
    _scan_1.PNG</a>
    unstable sectors_scan_1 (health).PNG</a>

  • 2. Data: 2012-03-04 16:35:27
    Temat: Re: HDD SATA z 1 "damaged sectors"
    Od: Jan <k...@g...com>

    http://zapodaj.net/3590a056350c.png.html
    http://zapodaj.net/a7f62405fe65.png.html
    http://zapodaj.net/6a2e179fb795.png.html
    http://zapodaj.net/ccb15176d173.png.html
    http://zapodaj.net/f54ab36bb8a5.png.html

  • 3. Data: 2012-03-04 22:21:20
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

> [...]
    > Obydwa programy stwierdziły istnienie 1 "damaged sectors".
    > - coś słyszałem, że warto założyć na takim dysku partycje, które by

    Naprawic? Mozesz utworzyc partycje powyzej/ponizej uszkodzonego obszaru,
    najlepiej z jakims sensownym zapasem, aczkolwiek ciezko mu juz bedzie
    zaufac.

    --
    Pozdr

  • 4. Data: 2012-03-05 06:54:59
    Od: Tomasz Jasiński <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 4 Mar 2012 08:35:27 -0800 (PST)
    doszła do mnie wiadomość
    oglegroups.com>
    od Jan <k...@g...com> :

    >http://zapodaj.net/3590a056350c.png.html
    >http://zapodaj.net/a7f62405fe65.png.html
    >http://zapodaj.net/6a2e179fb795.png.html
    >http://zapodaj.net/ccb15176d173.png.html
    >http://zapodaj.net/f54ab36bb8a5.png.html

    To, co tu widać, naprawisz za pomocą MHDD.