  • 1. Data: 2013-05-15 17:10:00
    Temat: lewy kanał
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    w dobie globalnego zjednoczenia wyzwolenia pewnie Nikt już o takich rzeczach
    nie pamięta, ale... na jakich warunkach sygnał audio podłączony do kanału L
    staje się sygnałem dla obu głośników L i P?

  • 2. Data: 2013-05-15 20:49:22
    Temat: Re: lewy kanał
    Od: "Desoft" <N...@i...pl>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:kn08g8$fu1$1@node1.news.atman.pl...
    >w dobie globalnego zjednoczenia wyzwolenia pewnie Nikt już o takich
    >rzeczach nie pamięta, ale... na jakich warunkach sygnał audio podłączony do
    >kanału L staje się sygnałem dla obu głośników L i P?

    O to pytasz?
    L+P L-P

  • 3. Data: 2013-05-15 20:57:50
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    nie, pytam w jakich warunkach sygnał audio dołączony do kanału L w
    urządzeniach w których pisze, że L to mono, staje się sygnałem dla obu
    kanałów L i P?
    jutro wkleję fotos, jak nadal niezrozumiałe...

  • 4. Data: 2013-05-15 22:50:13
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 15.05.2013 20:57, identyfikator: 20040501 wrote:
    > nie, pytam w jakich warunkach sygnał audio dołączony do kanału L w
    > urządzeniach w których pisze, że L to mono, staje się sygnałem dla obu
    > kanałów L i P?

    W warunkach panujących aktualnie wewnątrz obudowy.

    Michoo

  • 5. Data: 2013-05-15 23:55:31
    Od: butek <e...@i...invalid>

    W dniu 15.05.2013 22:50, Michoo pisze:

    > W warunkach panujących aktualnie wewnątrz obudowy.

    Słowo "NORMA" w zdaniu "czy jest na to jakaś norma, że akurat lewy
    kanał, jak w prawym nie ma sygnału (fuck! wygadałem.)" po prostu nie
    może mu przejść przez palce, bo to już zbyt blisko Tuska i UE :D

    --
    butek
    bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate

  • 6. Data: 2013-05-16 00:00:07
    Od: "Tomek" <t...@o...eu>

    > Słowo "NORMA" w zdaniu "czy jest na to jakaś norma, że akurat lewy kanał,
    > jak w prawym nie ma sygnału (fuck! wygadałem.)" po prostu nie może mu
    > przejść przez palce, bo to już zbyt blisko Tuska i UE :D

    Znamy lepszego "specjalistę" niż Tusk.
    Przepraszam, on teraz robi jako uchwyt do tabletów.

  • 7. Data: 2013-05-16 08:12:33
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    to jakiej wysokości granty teraz przyznają?

  • 8. Data: 2013-05-16 08:55:25
    Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl>

> [...]
    pamięta, ale... na jakich warunkach sygnał audio
    >podłączony do kanału L staje się sygnałem dla obu głośników L i P?

    Jakieś niejasne to pytanie, ale:
    1) jeśli w sprzęcie masz elektroniczny przełącznik stereo/mono, to po włączeniu trybu
    mono jest tam jakiś
    układ-sumator sygnałów z kanału lewego i prawego, który sumuje sygnał wejściowy
    obu kanałów i podaje go na
    wejścia wzmacniaczy obu kanałów, a jeśli jest to przełącznik mechaniczny
    stereo/mono, to zwyczajnie zwiera
    w odpowiednim miejscu toru sygnałów oba kanały (np. za przedwzmacniaczem).

    2. może w sprzęcie jest zamontowane specjalne gniazdo wejściowe sygnału np. chinch,
    które ma w sobie
    dodatkowe styki (coś w stylu gniazda słuchawkowego rozłączającego głośniki po
    podłączeniu słuchawek),
    które łączą sygnały obu kanałów, jeśli w którymś z gniazd nie jest wsadzony wtyk,
    czyli jak wkładasz wtyk
    do gniazda kanału lewego, to w gnieździe kanału prawego, bez wkładania do niego
    wtyku, są złączone styki
    mostkujące oba kanały.

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 9. Data: 2013-05-16 09:22:08
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    identyfikator: 20040501 <N...@g...pl> wrote:

    > jutro wkleję fotos, jak nadal niezrozumiałe...

    Wklej, pośmiejemy się.

    --
    "Project Manager to człowiek, który myśli, że jak weźmie
    dziewięć kobiet, to urodzą dziecko w miesiąc."

  • 10. Data: 2013-05-16 12:57:22
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2013-05-15 17:10, identyfikator: 20040501 wrote:
    (ciap)

    "... puk puk puk "

    Włodek