  • 1. Data: 2011-12-06 18:49:43
    Temat: liczniki kodów źródłowych
    Od: Szyk <s...@o...pl>

    Witam

    Liczniki kodów źródłowych po o ostatnich dużych zmianach (rok temu) i po
    ostatnich poprawkach wydają się już stabilne. Tak więc ogłaszam że
    liczniki ze strony http://linecounter.cba.pl/ są już stabilne i można
    śmiało nimi skanować nawet największe projekty (np. bibliotekę Qt, czy
    jądro Linux).

    Obecnie trochę podrasowałem stronę http://linecounter.cba.pl/ bo jak się
    okazało tylko Chrome wyświetlał ją poprawnie. Teraz przetestowałem ją na
    FireFox i Internet Explorer i wygląda, że dobrze działa (pomijając
    bezsensowne komunikaty Internet Explorera v stylu: "wyłącz dodatki to
    przyspieszy przeglądarkę"). Stronę testowałem na Widows 7 32bit. W razie
    problemów był bym wdzięczny za info.

    udanych skanów i pozdro
    Szyk