  • 1. Data: 2011-12-06 18:51:12
    Temat: proste i niezwykle praktyczne nazewnictwo kodu
    Od: Szyk <s...@o...pl>

    Witam

    Od dłuższego czasu stosuję sposób nazewnictwa http://nazewnictwo.cba.pl/
    i nie skromnie przyznam, że się świetnie sprawdza. Teraz jak wracam do
    kodu to wcale nie zastanawiam się co też zmienna i czy j albo x3
    oznacza, nie tracę czasu, tylko od razu napływa do mojego umysłu
    koncepcja działania taka jak w momencie pisania kodu.

    Obecnie trochę podrasowałem stronę http://nazewnictwo.cba.pl/ bo jak się
    okazało tylko Chrome wyświetlał ją poprawnie. Teraz przetestowałem ją na
    FireFox i Internet Explorer i wygląda, że dobrze działa (pomijając
    bezsensowne komunikaty Internet Explorera v stylu: "wyłącz dodatki to
    przyspieszy przeglądarkę"). Stronę testowałem na Widows 7 32bit. W razie
    problemów był bym wdzięczny za info.

    miłego kodowania i pozdro
    Szyk

  • 2. Data: 2011-12-06 20:54:09
    Od: Trumper <r...@g...com>

    Witam
    Fajnie działa na ie9, uważam tylko że "by default" wienien być polski tradycyjny, bo
    poczułem się jak u naszych południowych sąsiadów :)

    zdrów

  • 3. Data: 2011-12-06 22:00:00
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    On 06/12/2011 18:51, Szyk wrote:
> [...]
    > oznacza, nie tracę czasu, tylko od razu napływa do mojego umysłu
    > koncepcja działania taka jak w momencie pisania kodu.

    Przyznam, że te prefisky mi się nie podobają. A zwłaszcza dla zmiennych
    lokalnych.

  • 4. Data: 2011-12-06 22:24:50
    Od: " M.M." <m...@W...gazeta.pl>

    Szyk <s...@o...pl> napisał(a):

    > Witam
    >
    > Od dłuższego czasu stosuję sposób nazewnictwa
    Ode mnie kazdy wymaga innego sposobu nazywania...
    Juz dawno zapomnialem jaki jest moj ulubiony sposob :)