  • 31. Data: 2012-08-15 21:37:27
    Temat: Re: [link] Bo mamy przerwę...
    Od: anacron <a...@a...pl>

    > Oj, przestań juz zmyslać. Jestes za stary na bajki o niewidzialnych
    > przyjaciołach.

    Nikt o przyjaciołach nie wspomniał słowa...

    --
    anacron

  • 32. Data: 2012-08-15 21:49:41
    Od: <1...@2...invalid>

    anacron w <news:k0gtor$b0h$2@inews.gazeta.pl>:

    > Nikt o przyjaciołach nie wspomniał słowa...

    Ale o swoich kolegach z psychiatryka pisałeś

    --
    'Tom N'

  • 33. Data: 2012-08-16 01:11:04
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-08-14 16:33, anacron pisze:

    > Wymaga to komentarza? :)

    Komendanta ... koniecznie ...

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 34. Data: 2012-08-16 09:47:05
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 15 Aug 2012 12:09:13 +0000 (UTC), t?

    > Bardziej klnie. :> A swoją drogą, gdzie jest Adaś?

    Ostatnio smarował, widziałem, jakoś ze 2 miesiące temu -- ale nikt mu nie
    odpisywał. Może szczelił focha. ;P

    --
    Pozdor Myjk

  • 35. Data: 2012-08-16 10:26:34
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-08-15 21:36, anacron pisze:

    > Za każdym takim i podobnym przypadkiem z oznakowanym bądź nie radiowozem
    > wysyłam wszystko na e-mail s...@p...gov.pl Potem dostaję
    > pisemko, że policjant przyjął mandat lub nie przyjął i sprawa została
    > skierowana do sądu. Mogą mieć wyjebane, zapłacą, tak czy siak. Proste i
    > skuteczne co najważniejsze.
    >
    > ps. w mailu trzeba podać dane teleadresowe, aby pocztą otrzymać
    > informację, niestety nie odsyłają tą samą drogą.

    Ja ostatnio widziałem, jak duża lodówa stała na czerwonym świetle
    na rondzie Przybyszewskiego w Poznaniu jadąc od Górczyna. Godzina
    była tak po 21. I kopara mi opadła, jak nagle bez włączania kogutów
    wjechał na to rondo i pojechał dalej. Centralnie na czerwonym świetle.
    Aż żałowałem, że nie jeżdżę teraz z rejestratorem.

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 36. Data: 2012-08-16 13:08:12
    Od: t? <tĐž_usenet@interia.pl>

    begin Myjk

    > Ostatnio smarował, widziałem, jakoś ze 2 miesiące temu -- ale nikt mu
    > nie odpisywał. Może szczelił focha. ;P

    Może Moon spełnił swoją groźbę i zabrał mu w końcu "bunkier w Kęszycy"?
    Jakiś czas temu pozwał go chyba o stalking. ;)

    --
    ignorance is bliss

  • 37. Data: 2012-08-16 13:10:50
    Od: dddddd <d...@k...oplk>

    W dniu 2012-08-14 18:04, Bartas_M5 pisze:

    > A co to tego pojeba z kamerką obchodzi?

    a co ich obchodzi że jadę 80/50 czy parkuję na przystanku? mi się mandat
    za to należy, im tym bardziej. Jak jest ogólnopolska zrzutka pieniędzy
    (żniwa mandatowe czyli tzw. poprawa bezpieczeństwa na drogach) to
    zbierajmy od wszystkich.

    Lukasz

  • 38. Data: 2012-08-16 13:11:10
    Od: t? <tĐž_usenet@interia.pl>

    begin anacron

    > Nikt o przyjaciołach nie wspomniał słowa...

    Może idź do lekarza, co?

    --
    ignorance is bliss

  • 39. Data: 2012-08-16 13:28:31
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 16 Aug 2012 11:08:12 +0000 (UTC), t?

    > Może Moon spełnił swoją groźbę i zabrał mu w końcu "bunkier
    > w Kęszycy"? Jakiś czas temu pozwał go chyba o stalking. ;)

    To niemożliwe. Adaś zawsze w sądach wygrywa. ;P

    --
    Pozdor Myjk

  • 40. Data: 2012-08-16 13:31:29
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-08-16 13:28, Myjk pisze:

    > To niemożliwe. Adaś zawsze w sądach wygrywa. ;P

    Słyszeliście kiedyś o czymś takim jak sezon urlopowy ?

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90