  • 41. Data: 2012-08-16 15:06:56
    Temat: Re: [link] Bo mamy przerwę...
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 16 Aug 2012 13:31:29 +0200, "Rafał \"SP\" Gil"

    Od PMS? No wai! :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 42. Data: 2012-08-16 20:14:30
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 15 Aug 2012 21:36:03 +0200, anacron <a...@a...pl>
    wrote:

    >Za każdym takim i podobnym przypadkiem z oznakowanym bądź nie radiowozem
    >wysyłam wszystko na e-mail s...@p...gov.pl Potem dostaję
    >pisemko, że policjant przyjął mandat lub nie przyjął i sprawa została
    >skierowana do sądu.

    A ty, stary chłop, w to wierzysz?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 43. Data: 2012-08-20 03:20:14
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-08-16 20:14, jerzu pisze:

    > A ty, stary chłop, w to wierzysz?

    Póki co nie mam podstawy, aby nie wierzyć. Najpierw przychodzi pismo, e
    przekazują sprawę właściwemu organowi, potem kolejne etc.

    --
    anacron

  • 44. Data: 2012-08-20 03:41:52
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-08-20 03:20, anacron pisze:

    > Póki co nie mam podstawy, aby nie wierzyć.

    No bo przecie komendant potwierdza ... To co ma nie wierzyć ?

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 45. Data: 2012-08-20 07:42:03
    Od: anacron <a...@a...pl>

    > No bo przecie komendant potwierdza ... To co ma nie wierzyć ?

    Chciałeś zabłysnąć, a wyszło jak... :) Jeśli nie masz nic Twórczego do
    napisania to nie pisz, nie marnuj ludziom bajtów na modemach gsm.

    --
    anacron

  • 46. Data: 2012-08-20 14:22:11
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-08-20 07:42, anacron pisze:

    > Chciałeś zabłysnąć, a wyszło jak... :) Jeśli nie masz nic
    > Twórczego do napisania to nie pisz, nie marnuj ludziom bajtów na
    > modemach gsm.

    Że komendant na SDI do dziś leci, to ja rozumiem, ale że ty -
    biznesmen ... no opad cyca.

    Zapytaj komendanta: jak żyć ???

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90