  • 11. Data: 2009-05-19 11:44:08
    Temat: Re: lista o gsm i dzis ani slowa o GaduAIR??
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    ALEX Przekliniak pisze:

    > Do Play i PC 49 groszy => znaczy jakiś inny interconect płacą ;->

    Nie, po prostu interconnect w okresie od startu sieci do 1 lipca biorą
    na siebie - w końcu to niecałe dwa miesiące, a od 1 lipca (MTR do Play
    będzie wynosił 40gr.

    Sam jestem ciekaw, czy W3 zmniejszy ceny do Play po wprowadzeniu nowych
    stawek MTR...

    Marek

  • 12. Data: 2009-05-19 11:48:57
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "MarekM" news:guu52c$tj6$1@news.interia.pl

    > Sam jestem ciekaw, czy W3 zmniejszy ceny do Play po wprowadzeniu nowych
    > stawek MTR...

    Ciekawe czy PLAY zmniejszy stawki do w3 od lipca? :)

  • 13. Data: 2009-05-19 15:47:49
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    MarekM ni au koto ha itsumo tanosii

    > Nie, po prostu interconnect w okresie od startu sieci do 1 lipca biorą
    > na siebie - w końcu to niecałe dwa miesiące, a od 1 lipca (MTR do Play
    > będzie wynosił 40gr.

    Emota waść przeoczył?

    > Sam jestem ciekaw, czy W3 zmniejszy ceny do Play po wprowadzeniu
    > nowych stawek MTR...

    A jeżeli obniżą to co będą pleść.

    --
    ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów ]:-D

  • 14. Data: 2009-05-19 16:55:50
    Od: orcio <o...@N...pl>

    K pisze:

    > a z czyjej to infrastruktury korzysta ?

    Sieć będzie wykorzystywała infrastrukturę Polkomtela.
    za: http://komorkomania.pl/2009/05/18/gadu-air-oficjalni
    e-na-rynku/

    orcio