  • 1. Data: 2014-03-25 22:22:13
    Temat: lutowanie układu zabezpieczającego PCM do pakietu akumulatorów
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Z cyklu "kolega potrzebuje, to pomagam" ;

    Muszę przylutować taki układzik
    http://www.bto.pl/B2CProdukt.aspx?id_artykulu=31261
    do pakietu akumulatorów 18650.

    Bo się popsuł oryginalny. No i - akumulatorki są naładowane - czyli pod
    napięciem. A wyprowadzenia są 3. Czy kolejność podłączania ma jakieś
    znaczenie ? Bo nie chciałbym uwalić tego drobiazgu...

  • 2. Data: 2014-03-26 00:36:56
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik sundayman napisał:
> [...]
    > napięciem. A wyprowadzenia są 3. Czy kolejność podłączania ma jakieś
    > znaczenie ? Bo nie chciałbym uwalić tego drobiazgu...

    One nawet rozładowane są pod napięciem, ten układ powinien być
    całkowicie odporny na wszystko poza odwrotną polaryzacją. ale lutowałbym
    po kolei -, środek, +.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 3. Data: 2014-03-26 01:58:03
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    no więc zrobiłem tak ;

    1) BM
    2) B-
    3) B+

    i cholera nie działa. Na P+/P- nicość.
    Akumulatorki mają w sumie 7.4V, więc powinno toto działać...

    No co za badziew cholerny.

  • 4. Data: 2014-03-26 07:58:26
    Od: Michał Smolnik <m...@g...com>

    W dniu 26.03.2014 01:58, sundayman pisze:
> [...]
    > 3) B+
    >
    > i cholera nie działa. Na P+/P- nicość.
    > Akumulatorki mają w sumie 7.4V, więc powinno toto działać...

    Trzeba układ zasilić z zewnątrz (zacząć ładowanie), żeby zainicjować
    jego maszynę stanów.

    Pozdrawiam,
    --
    Michał

  • 5. Data: 2014-04-12 04:58:03
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-03-26 01:58, sundayman pisze:
> [...]
    > 3) B+
    >
    > i cholera nie działa. Na P+/P- nicość.
    > Akumulatorki mają w sumie 7.4V, więc powinno toto działać...

    HA ! Zrobiłem jak doradzał jeden z kolegów (coś mi się porypało w
    czytniku i nie mam tego Reply, i o tej podpowiedzi dopiero się
    dowiedziałem od kogoś kto przeczytał :)

    Znaczy - po rozpoczęciu ładowania dynks ożył. Dzię-ku-je-my !