  • 1. Data: 2009-07-24 16:50:01
    Temat: abo - simplus
    Od: "grzegorz" <g r z e g o r z [at] q u e s t [dot] pl>

    Słyszałem że po rozwiązaniu umowy z Plusem
    numer abonamentowy wskakuje automatycznie
    do simplusa na jakieś 2 miesiące i jesli się go doładuje to będzie działał.

    Czy to prawda ? I czy działa to ew. też na numerach które były na firmę?

    --
    grzegorz

  • 2. Data: 2009-07-24 17:04:39
    Temat: Re: abo - simplus
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "grzegorz" napisał:

    >czy działa to ew. też na numerach które były na firmę?

    Tak.

    JoteR

  • 3. Data: 2009-07-24 17:44:15
    Od: "grzegorz" <g r z e g o r z [at] q u e s t [dot] pl>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Tak.
    > JoteR

    hm... to u mnie numer jest zupełnie nie aktywny.
    A jak go doładować? Np. z Inteligo krzyczy że numer jest nieaktualny bądz
    zablokowany.

    --
    grzegorz

  • 4. Data: 2009-07-24 17:55:39
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "grzegorz" napisał:

    > hm... to u mnie numer jest zupełnie nie aktywny.

    Dziwne, u mnie był aktywny ponad 2 miesiące (Biznesklasa 30). Miałeś umowę
    na czas określony? Bo teraz jak sprawdziłem kartę teściowej, która
    (teściowa, nie karta) miała umowę na czas nieokreślony (Biznesklasa 50), to
    po jej zerwaniu nie było tego okresu na przejście do Simplus.

    JoteR

  • 5. Data: 2009-07-24 18:11:16
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 24 lipiec 2009 19:44
    (autor "grzegorz" <g r z e g o r z [at] q u e s t [dot] pl>
    publikowane na pl.misc.telefonia.gsm,
    wasz znak: <4a69f2fb$1@news.home.net.pl>):

    > hm... to u mnie numer jest zupełnie nie aktywny.

    Mój też przestał się logować do sieci.

    --
    Tristan

    Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa,
    lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby,
    by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)

  • 6. Data: 2009-07-24 21:17:17
    Od: "ALex /M.I.D. Dept/ (Jarosław Ignatowski)" <a...@g...torun.pl>

    Tristan pisze:
    /.../

    > Mój też przestał się logować do sieci.

    Koniec umowy czy rozwiązanie na podstawie braku akceptacji regulaminu?
    Mi uwalili numer po wypowiedzeniu umowy.

    ALex

  • 7. Data: 2009-07-25 05:13:33
    Od: "grzegorz" <g r z e g o r z [at] q u e s t [dot] pl>

    Użytkownik ""ALex /M.I.D. Dept/ (Jarosław Ignatowski)"" <a...@g...torun.pl>
    napisał w wiadomości news:h4d8d0$a9b$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > Koniec umowy czy rozwiązanie na podstawie braku akceptacji regulaminu?
    > Mi uwalili numer po wypowiedzeniu umowy.

    Brak akceptacji reg.

    --
    grzegorz

  • 8. Data: 2009-07-25 08:37:30
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 24 lipiec 2009 23:17
    (autor "ALex /M.I.D. Dept/ (Jarosław Ignatowski)"
    publikowane na pl.misc.telefonia.gsm,
    wasz znak: <h4d8d0$a9b$1@inews.gazeta.pl>):

    > Tristan pisze:
    > /.../
    > Koniec umowy

    No wypowiedziałem umowę. Że już nie chcę i rezygnuję. Umowę miałem na czas
    nieokreślony jak mniemam, bo samo nie wygasało.

  • 9. Data: 2009-07-25 10:02:03
    Od: "ALex /M.I.D. Dept/ (Jarosław Ignatowski)" <a...@g...torun.pl>

    grzegorz pisze:
    /.../
    > Brak akceptacji reg.

    Czyli dupa zimna. W Poznaniu rozmawiałem z pracownikiem bardziej
    przychylnym niż krawaciarze w moim mieście lub pindy z bok, wytłumaczył
    sytuację, przy okazji wspomniał, że pojawiły się nieprzychylne raporty
    po moich rozmowach z przedstawicielami :). Stwierdził, że mogę jeszcze
    wycofać wypowiedzenie, ale ze względu na te opinie raczej nie mam co
    liczyć w przyszłości tego numeru na jakieś atrakcyjne oferty.
    Szczęście w nieszczęściu - przez rok operator nie potrafił przypisać
    owego numeru do głównego konta więc występowałem jako 2 podmioty.

    ALex

  • 10. Data: 2009-07-25 11:16:18
    Od: "grzegorz" <g r z e g o r z [at] q u e s t [dot] pl>

    napisał w wiadomości news:h4el70$4f0$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > Szczęście w nieszczęściu - przez rok operator nie potrafił przypisać owego
    > numeru do głównego konta więc występowałem jako 2 podmioty.

    Hm. Może i tak jest.
    Ja mam na koncie 5 numerów w tym 1 iplus.
    Poprostu rozwiazałem umowe i wziałem w to miejsce korzystniejszą,
    z profitami dla uzytkowników min. 5 kart + złoty numer za 1 zł. :)

    --
    grzegorz