  • 1. Data: 2018-10-12 13:12:58
    Temat: mały, szybki, niezabijający ceną ssd
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    Mam sobie peceta do obróbki multimedialnej. W trakcie procesu
    przewalają się tam średnio 20-200GB danych na projekt. W tej chwili mam
    tak to zorganizowane, że system (Windows, Linux) jest na jakimś
    starszym ssd (KINGSTON SV300S37A120G), podręczne repozytorium danych na
    mechanicznym, a bieżące dane projektowe na nieco młodszym ssd (WDC
    WDS250G1B0A-00H9H0), ale też żaden wypas.

    Pomyślałem sobie, aby dołożyć jakiś mały, ale szybszy ssd co by robił
    wyłącznie za swap (oba systemy) i miejsce dla plików tymczasowych (tez
    oba). Myślę o m.2. Evo 850 na karcie pcie, 250GB. Jest sens?

    --
    Marcin