  • 161. Data: 2020-04-12 14:59:04
    Temat: Re: maseczki
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > A co? Może chciałbyś chuju na allegro handlować? Mati cię widzi,
    > kurwo kombinatorze:P

    Mogłbym ale na razie to co kupiłem rozdysponowałem po znajomych.
    I to w cenie zakupu - w TV mowili ze na wiele rzeczy beda ceny urzedowe,
    ze własnie robią liste (co prawda to było ze 3 tygodnie temu to lista
    pewnie bedzie po epidemii) to nie chciałbym dostac odznaki lichwiarza...
    ;-DDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Akt urodzenia kobiety jest zawsze starszy od niej

  • 162. Data: 2020-04-12 15:12:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.04.2020 o 14:59, Budzik pisze:

    > Mogłbym ale na razie to co kupiłem rozdysponowałem po znajomych.

    Czyli miałeś za dużo chamie! Przez takich jak tu mati musi zakazywać
    sprzedaży żeby można było kupić! Rozumiesz, co się przez ciebie
    odpierdala? Premier z ministrem rozum przez ciebie stracili,
    antypaństwowy kurwiu;)

    --
    Shrek

  • 163. Data: 2020-04-12 15:19:33
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-04-12 o 12:59, Budzik pisze:
    > Ja tylko mowie ze schodza na pniu. Skoro tak, to wiele osób nie kupi.

    Dalej nie wiemy jaki masz zakres swojego badania ;-)

    Młody mówi że firmowe z bajerami "markowe" ;-) z bajerami i nadrukami są
    jeszcze tańsze niż te z apteki.

    Nie muszę się tym martwić. W mojej dzielnicy można kupić.

    Jęczysz tylko na swówj żywot czy tak pierdolisz za tvnowiskim owczym
    pędem? ;-)

  • 164. Data: 2020-04-12 15:59:27
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2020-04-11 o 00:56, r...@k...pl pisze:

    > Jak widzisz paradowanie w maseczka przez kilkanaście miesięcy?

    Jak krótkowzrocznym są ludzie, którzy zadają takie pytania?

    A  jak widzisz ciągły wzrost zachorowań oraz zgonów?

    Przeraża Cię noszenie maseczki.  Ale nie przeraża Cię, że bez noszenia
    maseczek, za kilka miesięcy połowa społeczeństwa już będzie zarażona, a
    w szpitalach będzie organizowana loteria pod nazwą "wygraj respirator,
    wygraj życie"?

  • 165. Data: 2020-04-12 18:36:07
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A jak działa jak nie tak że dzielisz się zaoszczędzona woda z rolnikiem? Czy
    przypadkiem nie jest tak że jak nie ma co zrobić z tym co się zaoszczędziło to
    oszczędzanie było niepotrzebne? Na początek zapoznał byś się z definicją
    oszczędzania. Lepiej późno niż wcale.

  • 168. Data: 2020-04-12 19:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

    > Jęczysz tylko na swówj żywot czy tak pierdolisz za tvnowiskim owczym
    > pędem? ;-)

    Autowywiad?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO

  • 167. Data: 2020-04-12 19:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > tym co się zaoszczędziło to oszczędzanie było niepotrzebne? Na
    > początek zapoznał byś się z definicją oszczędzania. Lepiej późno niż

    No i sam widzisz... nic nie zrozumiałes...
    Wiec albo nie zgadzasz sie z tym co dostałes w wielu linkach (ale tego w
    twojej wypowiedzi nie widac) albo ich po prostu nie przeczytałes i stad
    powtarzanie frazesów miast ewentualnej konstruktywnej krytyki.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    H. Jackson Brown, Jr.

  • 166. Data: 2020-04-12 19:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

> [...]
    > sprzedaży żeby można było kupić! Rozumiesz, co się przez ciebie
    > odpierdala? Premier z ministrem rozum przez ciebie stracili,

    ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jaki jest szczyt odwagi???

  • 169. Data: 2020-04-12 19:11:30
    Od: collie <c...@v...pl>

    > Na początek zapoznał byś się z definicją oszczędzania. Lepiej późno niż wcale.

    Ty nie gadaj do siebie, tylko zrób to. Polecam jak zwykle SJP PWN.
    Ostrzegam, że możesz wpaść w stupor, gdy zobaczysz czarno na białym,
    że oszczędzanie niejedno ma imię. Ale czarno to widzę, nomen omen,
    albowiem wykształciuchy z PWN-u "nas nie przekonają, że białe jest
    białe, a czarne jest czarne".

  • 170. Data: 2020-04-12 19:11:59
    Od: Kris <k...@g...com>

    >I to w cenie zakupu - w TV >mowili ze na wiele rzeczy beda >ceny urzedowe,

    Było gdzieś jakieś info po ile rząd/KGHM za maski placi?
    WOŚP ponoć po 0,6 USD kupuje