  • 281. Data: 2020-04-24 08:00:25
    Temat: Re: maseczki
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    -- I lotniskowe powitanie poszło się je...

    nie to zaszlo juz za daleko wiec chwala bohaterom itd :-)

  • 282. Data: 2020-04-24 08:14:13
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    --Żydowski TVN brandzluje się tymi maseczkami a importer domaga się sprostowania bo
    inaczej pójdzie do sądu. A jak się okaże że te maseczki to nie szmelc i można ich
    używać w szpitalach to sprostujesz czy udasz że deszcz pada?

    sa badania (z czasow grypy h1n1) gdzie wyszlo ze nie ma mierzalnej roznicy przy
    uzywaniu roznych typow masek

  • 283. Data: 2020-04-24 09:15:52
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-04-24 o 00:07, collie pisze:

    > I lotniskowe powitanie poszło się je...

    A w tzw. międzyczasie Kulczykowa i Owsiak kupili/zorganizowali 57 i 40
    ton sprzętu, bez fanfar :)

    --
    Janusz

  • 284. Data: 2020-04-24 09:34:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...
    >My mamy najlepsze maseczki :)

    >GHM wydała miliony publicznych pieniędzy na chińskie maseczki z
    >podrobionymi

    KGHM ? Publicznych ?

> [...]
    >wydała
    >włoska firma Ente Certificazione Macchine (ECM). Tyle że ECM nie ma

    Zaraz zaraz. Sa dwa tryby oznakowania znakiem CE
    -notyfikowane laboratorium przeprowadza badania i zaswiadcza,
    -producent/importer sam wystawia deklaracje, byc moze poslugujac sie
    wynikami badan zleconymi w niezaleznych laboratoriach.

    Ktory tryb jest wymagany dla maseczek ... ochronnych ? Bo od
    przymiotnika duzo zalezy :-)
    A jak czytam, ze polskie wiezienia szyja maseczki, to z jakim
    certyfikatem ?

    Przy okazji polskich respiratorow padlo, ze jeszcze producent sprzetu
    musi miec stosowna certyfikacje na swoja dzialalnosc.
    I tu byc moze ECM jest wlasciwe.

    Ba - czyzby jednak miala notyfikacje w dziedzinie "medical devices" ?
    https://ec.europa.eu/growth/tools-databases/nando/in
    dex.cfm?fuseaction=directive.nb&body_type=NB&refe_cd
    =EPOS_50158

    J.

  • 285. Data: 2020-04-24 10:10:04
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    przeraza mnie twoja wiara w magiczny znaczek :-) czesto jest to ten sam produkt tylko
    oznakowanie inne w zaleznosci komu i za ile sprzedaja to juz taka chinska tradycja
    :-)

  • 286. Data: 2020-04-24 17:51:50
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 24.04.2020 o 09:34, J.F. pisze:
    > A jak czytam, ze polskie wiezienia szyja maseczki, to z jakim
    > certyfikatem ?

    Wiem o jednej z jednostek wojskowych w które maseczki szyją żołnierze,
    ciekawe jakie tam cetryfikaty nadają ;-)

    --
    Czarek

  • 287. Data: 2020-04-24 22:17:37
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 23 Apr 2020 14:58:03 -0700 (PDT), w
    <0...@g...c
    om>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Żydowski TVN brandzluje się tymi maseczkami a importer domaga się sprostowania bo
    inaczej pójdzie do sądu.

    Sprostowania raczej nie będzie, skoro rzekomy nadawca tych certyfikatów
    stwierdził, że on nawet prawa do ich nadawania nie ma.

    Chyba o tym słyszałeś, bo przecież nie możesz być taki głupi.

  • 288. Data: 2020-04-24 22:19:02
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 24 Apr 2020 00:07:25 +0200, w <5ea2119d$0$539$65785112@news.neostrada.pl>,
    collie <c...@v...pl> napisał(-a):

    > I lotniskowe powitanie poszło się je...

    E tam, takie melepety jak Zenuś to uwierzą, a myślisz że on taki jeden?

  • 289. Data: 2020-04-24 22:51:09
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jeśli było tak że można usłyszeć to daj linka.

  • 290. Data: 2020-04-24 23:04:36
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 24.04.2020 o 22:17, r...@k...pl pisze:

    om>, Zenek Kapelinder

    > Sprostowania raczej nie będzie, skoro rzekomy nadawca tych certyfikatów
    > stwierdził, że on nawet prawa do ich nadawania nie ma.
    >
    > Chyba o tym słyszałeś, bo przecież nie możesz być taki głupi.

    Niby nie może...