  • 1. Data: 2013-10-13 14:13:05
    Temat: uwaga na Insygnie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    http://katowice.gazeta.pl/katowice/1,35019,14759456,
    Drogowka_sie_zbroi__Dostala_piekne_limuzyny_z_wideor
    adarami.html#TRNajCzytSST

    I kilka takich pewnie jus trafilo do innych wojewodztw ..

    J.

  • 2. Data: 2013-10-13 14:29:09
    Temat: Re: uwaga na Insygnie
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2013-10-13 14:13, J.F. pisze:

> [...]
    adarami.html#TRNajCzytSST

    > I kilka takich pewnie jus trafilo do innych wojewodztw ..

    dobra - wyposażone w wideoradary czy wideorejestratory? bo te pierwsze
    antyradar wykryje :)

    Łukasz

  • 3. Data: 2013-10-13 14:31:11
    Od: Poldek <n...@g...pl>

    J.F. wrote:

    > http://katowice.gazeta.pl/katowice/1,35019,14759456,
    Drogowka_sie_zbroi__Dostala_piekne_limuzyny_z_wideor
    adarami.html#TRNajCzytSST

    > I kilka takich pewnie jus trafilo do innych wojewodztw ..

    Miałem rozmowę z funkcjonariuszem ze Skodą Superb w kolorze srebrnym na
    siódemce w okolicy Ostródy.

  • 4. Data: 2013-10-13 16:29:40
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 13 października 2013 14:29:09 UTC+2 użytkownik dddddddd napisał:

> [...]
    adarami.html#TRNajCzytSST

    > dobra - wyposażone w wideoradary czy wideorejestratory? bo te pierwsze

    Kiedyś wpadną na to ze trzeba instalować małe nadajniki udające radary. Zamówią w
    chinach 100 000 jednorazówek po ćwierć dolara i rozrzucą w rowach.

  • 5. Data: 2013-10-13 17:30:48
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2013-10-13 16:29, k...@g...com pisze:

    > Kiedyś wpadną na to ze trzeba instalować małe nadajniki udające radary. Zamówią w
    chinach 100 000 jednorazówek po ćwierć dolara i rozrzucą w rowach.

    nie ma potrzeby, tyle rzeczy sieje na tych częstotliwościach że i tak
    większość antyradarów można do kosza wyrzucić

    Łukasz

  • 6. Data: 2013-10-14 08:36:20
    Od: Robson <r...@...pl>

> [...]
    adarami.html#TRNajCzytSST

    > I kilka takich pewnie jus trafilo do innych wojewodztw ..

    Wiemy nawet do których :(
    http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/article
    ?AID=/20130920/NEWS01/130919460

  • 7. Data: 2013-10-14 09:56:06
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 13.10.2013 14:13, J.F. pisze:

    > http://katowice.gazeta.pl/katowice/1,35019,14759456,
    Drogowka_sie_zbroi__Dostala_piekne_limuzyny_z_wideor
    adarami.html#TRNajCzytSST

    > I kilka takich pewnie jus trafilo do innych wojewodztw ..

    Na pokładzie Iskra-1. ROTFL.

    --
    anacron
    aba/

  • 8. Data: 2013-10-15 16:58:58
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** J.F. pisze tak:

    > Drogowka_sie_zbroi__Dostala_piekne_limuzyny_z_wideor
    adarami.html

    Genialne posunięcie, rodzaj mimikry (jeszcze tylko je zmatują) gdyż
    Insygnia ma szansę stać się Nowym Dresiarskim Samochodem roku 2013 ;)

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 9. Data: 2013-10-16 08:41:07
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-10-15 16:58, *PiteR* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    adarami.html
    > Genialne posunięcie, rodzaj mimikry (jeszcze tylko je zmatują) gdyż
    > Insygnia ma szansę stać się Nowym Dresiarskim Samochodem roku 2013;)

    Sądzisz, że zdetronizuje Golfa? :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 10. Data: 2013-10-16 17:17:09
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Mirek Ptak pisze tak:

    > Sądzisz, że zdetronizuje Golfa? :)

    golf teraz to szaraczek, później było BMW
    a teraz mroczny look insygni.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87