  • 1. Data: 2013-10-13 10:22:19
    Temat: czytelność tablicy rejestracyjnej
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    Cześć,
    wczoraj moja córka bawiła się klockami lego i przymocowała do auta
    tablicę rejestracyjną "do góry nogami". Czy za montaż tablicy odwrotnie
    w ramce ( w realnym aucie :) można dostać mandat? przecież jest czytelna :)

    Łukasz

  • 2. Data: 2013-10-13 10:43:27
    Temat: Re: czytelność tablicy rejestracyjnej
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    il.me
    *dddddddd* napisał(-a):

> [...]
    > tablicę rejestracyjną "do góry nogami". Czy za montaż tablicy
    > odwrotnie w ramce ( w realnym aucie :) można dostać mandat? przecież

    Ale boty od FR mogą sobie nie poradzić z taką zagwozdką ;)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 3. Data: 2013-10-13 10:46:11
    Od: masti <g...@t...hell>

    http://niebezpiecznik.pl/wp-content/uploads/2009/10/
    radar3-418x350.jpg :)

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2013-10-13 10:54:06
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    http://niebezpiecznik.pl/wp-content/uploads/2009/10/
    radar3-418x350.jpg :)

    Hmm. SQL injection
    A skąd pewność, że baza "TABLICE" istnieje? :)
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 5. Data: 2013-10-13 10:59:09
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 13 Oct 2013 10:54:06 +0200 osobnik zwany WOJO napisał:

> [...]
    > :)
    >
    > Hmm. SQL injection
    > A skąd pewność, że baza "TABLICE" istnieje? :) Pozdrawiam.

    oj tam, oj tam :)

  • 6. Data: 2013-10-13 11:28:02
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    WOJO wrote:
> [...]
    > :)
    > Hmm. SQL injection
    > A skąd pewność, że baza "TABLICE" istnieje? :)

    commita tysz nie ma

  • 7. Data: 2013-10-13 14:04:56
    Od: Raffaello <i...@o...something.else.ch>

    WOJO wrote:

    > http://niebezpiecznik.pl/wp-content/uploads/2009/10/
    radar3-418x350.jpg :)

    > Hmm. SQL injection
    > A skąd pewność, że baza "TABLICE" istnieje? :)

    Skądinąd mi wiadomo, że taka tabela niestety nie istnieje. Ponadto trzeba mieć
    niesamowite uprawnienia do tego, aby cokolwiek z bazą danych zrobić, nawet ją
    przejrzeć. A nawet jeśli się uszkodzi...? Są backupy. (niejedne)
    I jeszcze odnośnie rozpoznawania tablic rejestracyjnych - do tego jest
    kilkunastu operatorów, którzy służą w przypadkach, kiedy tablica jest
    nieczytelna, więc jej odwracanie do góry nogami nie pomoże.

  • 8. Data: 2013-10-13 14:32:41
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2013-10-13 14:04, Raffaello pisze:

> [...]
    > niesamowite uprawnienia do tego, aby cokolwiek z bazą danych zrobić, nawet ją
    > przejrzeć. A nawet jeśli się uszkodzi...? Są backupy. (niejedne)

    to raczej dla jaj naklejone, żeby system coś odczytał to musi być to
    podobne do tablicy rej. - no i pewnie wyszukuje pierwszy element podobny
    do tablicy od dołu- więc w tym przypadku odczytał by tablicę (o ile nie
    była zasłonięta) i reszty nawet nie sprawdzał

    > I jeszcze odnośnie rozpoznawania tablic rejestracyjnych - do tego jest
    > kilkunastu operatorów, którzy służą w przypadkach, kiedy tablica jest
    > nieczytelna, więc jej odwracanie do góry nogami nie pomoże.

    wiesz czy zgadujesz?

    Łukasz

  • 9. Data: 2013-10-13 15:50:35
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2013-10-13 14:32, dddddddd pisze:

    > wiesz czy zgadujesz?

    A czytanie cię boli?

    JK

  • 10. Data: 2013-10-13 17:33:14
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2013-10-13 15:50, JK pisze:

    > A czytanie cię boli?
    >
    > JK

    pytałem skąd wiesz ilu jest operatorów i czym się zajmują - bo w tym
    wątku tego nie wyczytałem.

    Łukasz